GOSPODARSTVO

Ukop svake srijede snižava cijenu staklenih lampiona za 50% kako bi smanjio potrošnju plastike!

Novost u ponudi su i solarni lampioni ...

    Objavljeno 07.08.2019
    Alan Srčnik

    Svake srijede u Ukopovim cvjećarnicama – Sv. Ana i Centar, odobravaju popust od čak 50% na sve staklene lampione koje imaju u ponudi, a do kraja godine, sve u namjeri da izađu u susret građanima povoljnim cijenama, uz naravno vrlo važno očuvanje okoliša i smanjenje potrošnje plastike …

    Izbor lampiona je velik i u cjenovnom rasponu pristupačnom svim građanima. Od 14 do 130 kn.

    – Smatramo da ćemo na ovaj način omogućiti većem dijelu naših korisnika da umjesto plastičnih lampiona kupe stakleni i tako sudjeluju u smanjenju plastičnog otpada – kažu iz Ukopa i dodaju …

    – Kako se svakodnevno suočavamo sa sve većim razmjerima onečišćenja okoliša raznom vrstom plastike, smatramo kako trebamo učiniti pomak ka smanjenju korištenja plastike i samim time zagađenja okoliša. Najveći udio plastike na našim grobljima su plastični lampioni koje naši građani stavljaju na grobne uređaje svojih pokojnika. Kao gradska tvrtka, Ukop d.o.o. će dati doprinos smanjenju količine plastičnih lampiona kroz akcijsko smanjenje cijena – kazali su.

    – Isto tako možemo reći da je dugoročno korištenje staklenih lampiona u konačnici jeftinije od plastičnih, pogotovo kada se uzme u obzir veliki popust od 50%, koje daje Ukop d.o.o. Kao primjer – stakleni lampion LS 002, koji sa popustom od 50% košta 8,5 kn. Uložak je 5 kn. Vrijednost svijeće i 4 uloška je 33,50 kn. Primjerice, plastični lampion Kalež mali košta 8,5 kn i 4 komada koštaju 34,00 kn. Znači već pri 4. izmjeni korisnik ostvaruje uštedu – zaključuju iz Ukopa.

    U ponudi imaju i baterijske lampione od 20-40 kn, s uloškom od 18 kn , a trajanja do 150 dana.

    Novost u ponudi su i solarni lampioni, koji koštaju 40,00 i 125,00. Prvi u ponudi se puni tijekom dana i svijetli preko noći, a drugi svijetli konstantno.

    Osim lampiona imaju u Ukopu i bogatu ponudu cvjetnih aranžmana i vijenaca od svježeg cvijeća  te aranžmana od umjetne svile predviđenih za grobne uređaje, koje su visoke kvalitete izrade te cjenovno pristupačni.

    Radno vrijeme cvjećarnica je od 7 do 19 sati, od ponedjeljka do petka, subotom rade od 7 do 17 sati, a nedjeljom od 7 do 12 sati.

    Foto: Ukop d.o.o.

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Osječka firma Life Story Link donosi inovativno rješenje za čuvanje uspomena na preminule, kroz izradu metalnih memorijalnih pločica za nadgrobne spomenike

    Inovacija u memorijalima: “Life Story Link” iz Osijeka

    U današnjem digitalnom dobu, čuvanje uspomena na voljene osobe postaje sve važnije. Osječka firma Life Story Link donosi inovativno rješenje Više…

    Piližota pojašnjava kako će za građane Osijeka i okolice trošak kremacije biti gotovo dvostruko jeftiniji nego do sada

    S radom počinje krematorij u Osijeku, drugi u Hrvatskoj

    U Osijeku s radom počinje novi krematorij, drugi po redu u Hrvatskoj, u čiju je izgradnju i opremanje iz gradskoga Više…

    Piližota: "Time ćemo postaviti novi komunalni standard ne samo u Osijeku nego i u cijeloj Slavoniji i Baranji"

    Do kraja godine bit će završeni radovi na izgradnji krematorija u Osijeku

    Do kraja ove godine završit će radovi na izgradnji krematorija u Osijeku, a očekuje se da će u siječnju 2021. Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea