GOSPODARSTVO

Novi WineOS počinje za točno mjesec dana

1.900 četvornih metara Gradskog vrta za izlaganje vina, raznih delicija, rakija i craft piva...

    Objavljeno 10.12.2019
    Ivona Amidžić

    Šesto izdanje festivala WineOS, koje će se održati 10. i 11. siječnja 2020. u dvorani Gradski vrt, donijet će više kontakata proizvođača i distributera od svih dosadašnjih, istaknuli su organizatori te manifestacije na konferenciji za novinare u Osijeku. Novo izdanje festivala vina, delicija i ugodnog življenja ponudit će brojne novosti i zanimljivosti za sve posjetitelje, a najznačajnija novost je novi, značajno veći izložbeni prostor.

    “Nećemo kopirati druge, želimo ponuditi nešto novo našim izlagačima i publici. Upravo zato smo se potrudili WineOS učiniti B2B manifestacijom, odnosno u značajno većoj mjeri spojiti proizvođače i distributere. Dakako, nismo zaboravili niti na publiku koju očekuju dva iznimno zanimljiva i sadržajna dana u Gradskom vrtu”, rekao je idejni začetnik festivala Vinko Ručević.

    “Događaj koji neprestano raste i odvija se u doba godine koje je, u turističkom smislu, neiskorišteno, svakako zaslužuje pažnju i potporu lokalnih vlasti”, istaknuo je zamjenik župana Osječko – baranjske županije Goran Ivanović. “Zbog toga se i Osječko – baranjska županija odlučila ponovno uključiti u organizaciju ovog festivala. Dobre ideje uvijek ćemo podržati na adekvatan način”, dodao je Ivanović.

    1.900 četvornih metara dvorane Gradski vrt samo u izlagačkom dijelu!

    Okupljenim novinarima obratila se i zamjenica gradonačelnika Osijeka Žana Gamoš koja je također pohvalila odabir termina i nezaustavljivi rast WineOS-a. “Grad Osijek živi i treba živjeti 365 dana u godini. Turizam je grana koja raste, ali još uvijek nije dovoljno iskorištena. Upravo ovakvi događaji podižu turističku ponudu na višu razinu, a u Hrvatsku i regiju šalju prekrasnu sliku našega grada”, rekla je Gamoš.

    Šesti WineOS zauzet će 1.900 četvornih metara dvorane Gradski vrt samo u izlagačkom dijelu. Značajno povećanje prostora donosi i puno bogatiji program oba dana festivala te, logično, i značajno veći broj izlagačkih mjesta. Posjetitelje će dočekati 90-ak izlagačkih mjesta koja će i vinarima te ostalim izlagačima ponuditi značajno veći komfor nego do sada.

    Nezaobilazan dio festivala su i edukativne radionice koje organizira i vodi poznati vinski pisac i bloger Željko Garmaz. Premda to nije nimalo lako, on svake godine uspijeva ponuditi još bolje i zanimljivije priče, a isto nas očekuje i u 2020. “Vinarstvo nudi pregršt divnih priča koje redovito prenosim čitateljima. WineOS je najbolji poligon da dio tih sjajnih priča uživo dočaramo publici koja pokazuje velik interes. Tako će sudionici i na šestom izdanju WineOS-a imati prigodu doživjeti jedinstvene vinare i probati vina s kojima se gotovo nigdje ne mogu susresti”, ističe Garmaz.

    Osim vinara očekujemo i proizvođače raznih delicija, rakija i craft piva

    Jedan od značajnih noviteta je velika pozornica na kojoj će se tijekom oba festivalska dana održavati prezentacije i promocije. Show cooking program će zasigurno zainteresirati brojne posjetitelje koji će na spomenutoj pozornici imati prigodu uživo gledati kako hranu priprema kuhar s Michelinovom zvjezdicom. Taj dio programa bit će detaljnije otkriven uoči početka festivala. Dodajmo kako će se na WineOS-u, osim vinara, predstaviti i proizvođači delicija, rakija i craft piva.

    Glavni organizator manifestacije ponovno je udruga Dekanter uz svesrdnu pomoć vinoteke Vinite, Osječko – baranjske županije, Grada Osijeka te turističkih zajednica Osječko – baranjske županije i Grada Osijeka. Početkom 2019. prethodno izdanje WineOS-a privuklo je brojne novinare i izvjestitelje iz Osijeka, ali i cijele Hrvatske te susjednih država. Predstavnika medija prošli je put bilo više od 80, a sljedeće godine očekuje se da bi broj akreditiranih novinara trebao biti troznamenkast.

    Ulaznice za festival nalaze se u prodaji po cijeni od 80 kuna te ih zainteresirani mogu nabaviti u Vinoteci Vinita u Strossmayerovoj 21. Na istom se mjestu prodaju i ulaznice za radionice čiji je raspored biti dostupan na službenoj stranici WineOS-a. Festival će oba dana biti otvoren za posjetitelje od 15 do 21 sat, a više informacija možete pronaći na Facebooku i već spomenutoj internetskoj stranici WineOS-a.

    foto: Denis Despot

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    WineOS je privukao najviše izlagača do sada. Tijekom dva sajamska dana, 12. i 13. siječnja, na 101 izlagačkom mjestu u glavnoj dvorani, pet u maloj dvorani te na sajamskoj pozornici predstavilo se više od 130 proizvođača vina, žestokih pića, delicija te drugih proizvoda i usluga iz sedam zemalja.

    [FOTO] Velika fotogalerija – WineOs nastavio rušiti vlastite rekorde

    Iza nas je deveto izdanje WineOS-a, najveće i najznačajnije vinske manifestacije u istočnoj Hrvatskoj. Selidba u novi prostor, a riječ Više…

    Najveći vinski događaj na istoku Hrvatske od svoga početka svake godine donosi novosti, poboljšanja, više poslovnih prilika, mogućnosti prezentacije i otkrivanja noviteta

    Deveti WineOS – još veći, bolji i privlačniji

    U tijeku su intenzivne pripreme za deveto izdanje sajma vina, delicija i ugodnog življenja WineOS, koji će se održati na Više…

    Kroz dvoranu je prošlo više od 2800 gostiju, uzvanika, poslovnih posjetitelja, predstavnika protokola te novinara, ukupno s organizatorima i izlagačima gotovo 3500 ljudi. Posjetitelji su u gotovo 3000 čaša isprobavali više od 500 različitih vina i žestokih pića, popijeno je oko 2500 litara vode, potrošena je tona leda

    Rekordni WineOS privukao brojne izlagače i posjetitelje

    Prethodnog vikenda, u petak 13. i subotu 14. siječnja, u dvorani Gradski vrt održan je osmi međunarodni sajam vina, delicija Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Provjerite top 10 atraktivnih poslovnih prilika koje smo ovog tjedna izdvojili za vas

    Nova ponuda slobodnih radnih mjesta u OBŽ, pogledajte!

    Cilj ovog edukativnog projekta bio je povećati financijsku pismenost mladih te ih educirati o aktualnim trendovima i izazovima s kojima se suočava financijski sektor

    Održano je četvrto izdanje Financijske akademije

    Restoran u Osijeku pruža potpuno KFC iskustvo – od modernog interijera do vrhunske usluge i neodoljivog jelovnika koji uključuje najpopularnije proizvode poput Kentucky piletine, Grander i Zinger burgera te KFC košara

    [FOTO] KFC stigao u Osijek: Slavonija dobila svoj prvi restoran legendarne piletine!