GOSPODARSTVO

Suncokret ruralnog turizma: gosti na kontinentu troše više nego na obali

Prosječna potrošnja gosta na kontinentu je 119 eura, dok je na obali 94 eura po danu

    Objavljeno 29.01.2020
    Ivona Amidžić

    Šampion sedmog Suncokreta ruralnog turizma Hrvatske za 2019. je Roxanich Wine & Heritage Hotel iz Motovuna. Dobitnik je Zlatnog suncokreta, koji se drugu godinu dodjeljuje u najvećoj akciji u ruralnom turizmu kojom se promoviraju tradicijski sadržaji, povezuju najznačajniji projekti, proizvođači, događaji i zanimljivosti, čuva se izvornost i stvaraju novi proizvodi.

    Uz šampionsku titulu dodijeljene su Zlatne, Srebrne i Brončane povelje i Posebna priznanja u sedam kategorija: Turistička seljačka gospodarstva, Poduzetnici u ruralnom turizmu, Ruralno-turistički projekti, Ruralno-turističke manifestacije, Tradicijska ruralna gastronomija, Vinski turizam te Zaštićene i marketinške oznake.

    „Ruralni turizam zaslužuje našu posebnu pažnju i još bolju promociju što ćemo, između ostalog,  postići zagovaranjem naših prioriteta za vrijeme trajanja predsjedanja Hrvatske Vijećem EU-a. Inzistirat ćemo na vođenju politika održivog razvoja i poticanju raznolikosti turističke ponude, kako bismo potaknuli razvoj turistički manje razvijenih područja za što vjerujem da će omogućiti razvoj turističkih proizvoda koji će dodatno doprinijeti razvoju ruralnog turizma”, rekao je ministar turizma i posebni izaslanik premijera Gari Cappelli.

    “Čestitam svim nominiranima i zahvaljujem na predanom radu u ovom dijelu hrvatske turističke ponude koja zaista ima mogućnost turistički živjeti svih dvanaest mjeseci u godini te koja potvrđuje sjajnu sinergiju i s ostalim vrstama turizma te tako horizontalno uključuje više različitih dionika”, istaknuo je ministar Cappelli te dodao kako prema najnovijem Tomas istraživanju gosti na kontinentu prosječno troše 119 eura, a na obali 94 eura po danu.

    “Vjerujemo da ćemo uvođenje Cro kartice dodatno popularizirati kontinentalni, a time i ruralni turizam”

    ”Zbog činjenice da smo još uvijek zemlja očuvanog okoliša, predivnih krajolika, bogate i jedinstvene gastronomske i enološke ponude, ruralni turizam može dati snažan doprinos zapošljavanju i razvoju ruralnog prostora, produženju turističke sezone i općenito razvoju kontinentalnog turizma koji nažalost u ukupnim turističkim prihodima sudjeluje s manje od četiri posto. Vjerujemo da ćemo uvođenje Cro kartice dodatno popularizirati kontinentalni, a time i ruralni turizam, ali i da ćemo u narednom razdoblju snažnije valorizirati turistički potencijal koji leži u ruralnim prostorima kroz gastronomiju, enologiju, lovni i ribolovni turizam te zdravstveni turizam. Sigurno je da i ovakva natjecanja doprinose popularizaciji ruralnog turizma zbog čega je HGK sponzor i pokrovitelj”, istaknuo je potpredsjednik za poljoprivredu i turizam HGK Dragan Kovačević.

    Na natječaj Suncokret ruralnog turizma do ljeta je pristiglo 150 prijava iz gotovo svih dijelova Hrvatske, a o najboljima svake godine odlučuje komisija sastavljena od stručnjaka u turizmu.

    „Akcija obilaska traje nekoliko mjeseci. Moraju se posjetiti i po jasno razrađenim kriterijima ocijeniti svi nominirani. Naši laureati prije svega su vrhunski domaćini, zaljubljenici u svoj kraj, ljubitelji tradicije i baštine, vizionari i što je najvažnije, iznimno hrabri i spremni na sve izazove. Da nije njih, hrvatskog sela odavno ne bi bilo, a prekrasan ruralni prostor ostao bi tek neiskorišteni potencijal. Suncokret ruralnog turizma najmanje je što možemo napraviti da im se na neki način zahvalimo i potaknemo ih da budu još kvalitetniji i bolji”, kaže mr. sc. Dijana Katica, predsjednica Hrvatske udruge za turizam i ruralni razvoj „Klub članova Selo”, koja je inicijator i organizator projekta.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Najveće iznenađenje jest da je tijekom srpnja ostvaren najveći broj noćenja do sada u 2023. godini

    Rekordan turistički srpanj u Osječko-baranjskoj županiji

    Osječko-baranjska županija posljednjih godina u kontinuitetu bilježi izvrsne turističke rezultate. Rezultat je to kontinuiranog rada na razvoju destinacije kroz Turističku Više…

    "...možemo očekivati, imajući u vidu činjenicu da 60% noćenja dolazi iz Euro područja, 2/3 turista iz Schengen prostora da će svakako to biti mamac za povećani broj dolazaka i noćenja ove turističke sezone 2023."

    U Osijeku održani Dani poslova u turizmu

    U osječkoj Dvorani Gradski vrt održani su Dani poslova u turizmu koje su zajednički organizirali Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Više…

    Zamjenik župana Josip Miletić jučer je ugostio dobitnike nagrade Suncokret ruralnog turizma za 2021. godinu s područja OBŽ-a...

    OBŽ – Marljivi Suncokreti Županije

    Dobitnici nagrade Suncokret ruralnog turizma 2021. godine s područja Osječko-baranjske županije jučer su sudjelovali na prijemu kod zamjenika župana Josipa Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Provjerite top 10 atraktivnih poslovnih prilika koje smo ovog tjedna izdvojili za vas

    Nova ponuda slobodnih radnih mjesta u OBŽ, pogledajte!

    Cilj ovog edukativnog projekta bio je povećati financijsku pismenost mladih te ih educirati o aktualnim trendovima i izazovima s kojima se suočava financijski sektor

    Održano je četvrto izdanje Financijske akademije

    Restoran u Osijeku pruža potpuno KFC iskustvo – od modernog interijera do vrhunske usluge i neodoljivog jelovnika koji uključuje najpopularnije proizvode poput Kentucky piletine, Grander i Zinger burgera te KFC košara

    [FOTO] KFC stigao u Osijek: Slavonija dobila svoj prvi restoran legendarne piletine!