GOSPODARSTVO

Alen Vukašinović: Sajam u Osijeku svojim priredbama stvara pretpostavke rastu gospodarstva

Za TehniCOOLum, sajamsku priredbu u prosincu, posegnuli smo za bazenom znanja u Zajednicama tehničke kulture. Važno je da i mladi mogu izlagati - veli Vukašinović

    Objavljeno 23.11.2018
    Alan Srčnik

    TehniCOOLum, sajamska priredba na Pampasu u Osijeku, 7. i 8. prosinca 2018. godine, ‘egzemplerna’ je, rekao bi Ćiro Blažević, mogućnost mlađoj populaciji za nova saznanja, tehničke i tehnološke novosti, pa i izlaganje, a što trebaju i žele posjetiti građanske i građani svih dobi. TehniCOOLum ujedno, poslije Sajma dronova, predstavlja istinski iskorak ove gradske tvrtke iz standardne sajamske ponude, a u smjeru stvaranja pretpostavki gospodarstvu za disperziju svojih znanja i ponude prema tržištu.

    Tako će spomenutih datuma, a u suradnji sa Zajednicama tehničke kulture Grada i OBŽ,  biti održan navedeni sajam, što će, kako smo već pisali, pružiti priliku pokazati modelarstvo, fotografiju, 3D print …, odnosno širok spektar tehničkih i tehnoloških dostignuća, a kojima Osječanke i Osječani vrhunski vladaju. Štoviše, inoviraju i uvode nove standarde.

    – Osnovni cilj ovog sajma je svakako otvaranje vrata, ili prozora ako hoćete, našim mladima, a u namjeri da im se da zamašnjak u njihovom razvoju. Sustav brojne od njih ne može ni pratiti koliko brzo napreduju. Stoga se sajam nudi i daje im priliku. Zato smo se i poigrali imenom, želeći reći kako je ovo jedan novi, njihov kurikulum. Jer, mladi su brži od onoga što sustav nudi – počeo je Alen Vukašinović, direktor Osječkog sajma d.o.o.

    – Sajam nije samo za mlade. Naravno da će ovdje biti širok spektar izlagača i naravno da očekujemo da nas posjete osobe svih dobnih skupina, ali želimo da svakako mladi na ovoj priredbi dođu i do nekih novih znanja, a koja će im danas-sutra osigurati egzistenciju upravo u Osijeku. Stoga smo iskoračili iz ove naše ‘masters’ seriju triju glavnih priredbi i počeli i s malima. Podižemo vidljivost sajma, a kako bi vidljivost dobili naši izlagači. Ulaganje u priredbe je opipljivo, jer povrat je velik za sve – kazao je Vukašinović, objašnjavajući što znači i kako mjeriti povrat.

    – Posjećenost kod velikih priredbi je minimum 10.000 posjetitelja po jednoj priredbi. Može se lagano izračunati koliku korist ima svaki izlagač, a radi se o izlagačima s kvalitetnim proizvodima i uslugama. Imamo i povratne informacije koje govore koliko je poslova sklopljeno, koliko proizvoda prodano – dometnuo je.

    – Osim same prodaje proizvoda za vrijeme trajanja sajma, što bi izlagačima trebao biti sekundaran cilj, primarno i bitno je povećati samu vidljivost obrta ili tvrtke, što u konačnici dovodi do ugovaranja poslova te prodaje proizvoda i usluga ‘na duge staze’. Slijedom toga svi u lancu imamo višestruku korist, svi sa sajma odlaze zadovoljni i svi nam se vraćaju – nizao je direktor Sajma.

    Ovaj sajam u prosincu organiziran je i uz suradnju brojnih gradskih struktura. Poduzeća poput GPP-a će pomoći prijevozom djece. Osnovne škole svakako dolaze prvog dana na otvorenje, kasnije i s roditeljima. Tvrtka s malim brojem ljudi, ali visoko obrazovanih, kojima nije teško svoje aktivnosti prilagoditi zahtjevima, organizirala je još jedan – hit.

    – Inspiracija su nam kreativni, mladi ljudi, sva ova događanja i priredbe kojih je u gradu Osijeku sve više i više. Želimo biti dio tih događanja i staviti svoje resurse, bogato iskustvo i znanje na raspolaganje što širem krugu građana našega grada i regije – zaključio je Vukašinović.

    A s njim mišljenje dijeli i voditelj Zajednice tehničke kulture Grada Osijeka Antun Šikić. Pred njim je mogućnost djeci dati novi iskorak u vlastitom radu, mogućnost da postignuća pokažu većem auditoriju.

    – Svake subote mi imamo 14 radionica s ukupno 190 i više polaznika. Sada imamo priliku toj djeci kroz ovaj sajam ponuditi i nešto više, a napokon i dati njima priliku da se i oni prezentiraju. Programi u sustavu su skromni za sve ono što ova djeca mogu i žele, stoga nas strahovito veseli sajam. Razumije se, očekujemo i povećanje broja polaznika, jer sajam će pojedine sigurno potaknuti na ukjučivanje. Radujemo se – zaključio je Šikić.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Sajam traje do nedjelje, 3. listopada, a obuhvaća i dvije posebne sajamske manifestacije čiji je pokrovitelj Osječko-baranjska županija...

    (FOTO GALERIJA) Otvoren 24. Osječki jesenski sajam

    Na sajamskom prostoru Pampas u Osijeku danas (1. listopada 2021. godine) otvoren je 24. Osječki jesenski sajam, koji organizira tvrtka Više…

    Prošlogodišnji Osječki jesenski sajam jedina je manifestacija ovog tipa održana u Hrvatskoj 2020. godine

    Početak listopada rezerviran za 24. Osječki jesenski sajam

    Tradicionalno, prema ustaljenom terminu, prvi vikend u listopadu, rezerviran je za održavanje  OSJEČKOG JESENSKOG SAJMA. U tijeku su pripreme za Više…

    Očekuje se oko 200 izlagača iz cijele Hrvatske...

    Ovog vikenda počinje 23. Osječki jesenski sajam

    Osječki sajam d.o.o., pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Hrvatske Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    U pripremi su projekti vrijedni čak 400 milijuna kuna...

    Osijek je među vodećim gradovima po povučenim EU sredstvima

    Crnković: Osijek sa svim svojim prirodnim i kulturnim resursima te gastronomskom i enološkom ponudom, ali i svim ostalim što nudi uz zdravstveni turizam, ima brojne komparativne prednosti u odnosu prema ostatku Hrvatske

    Zdravstveni turizam od velikoga značaja za grad Osijek