GOSPODARSTVO

Alen Vukašinović: Sajam u Osijeku svojim priredbama stvara pretpostavke rastu gospodarstva

Za TehniCOOLum, sajamsku priredbu u prosincu, posegnuli smo za bazenom znanja u Zajednicama tehničke kulture. Važno je da i mladi mogu izlagati - veli Vukašinović

    Objavljeno 23.11.2018
    Alan Srčnik

    TehniCOOLum, sajamska priredba na Pampasu u Osijeku, 7. i 8. prosinca 2018. godine, ‘egzemplerna’ je, rekao bi Ćiro Blažević, mogućnost mlađoj populaciji za nova saznanja, tehničke i tehnološke novosti, pa i izlaganje, a što trebaju i žele posjetiti građanske i građani svih dobi. TehniCOOLum ujedno, poslije Sajma dronova, predstavlja istinski iskorak ove gradske tvrtke iz standardne sajamske ponude, a u smjeru stvaranja pretpostavki gospodarstvu za disperziju svojih znanja i ponude prema tržištu.

    Tako će spomenutih datuma, a u suradnji sa Zajednicama tehničke kulture Grada i OBŽ,  biti održan navedeni sajam, što će, kako smo već pisali, pružiti priliku pokazati modelarstvo, fotografiju, 3D print …, odnosno širok spektar tehničkih i tehnoloških dostignuća, a kojima Osječanke i Osječani vrhunski vladaju. Štoviše, inoviraju i uvode nove standarde.

    – Osnovni cilj ovog sajma je svakako otvaranje vrata, ili prozora ako hoćete, našim mladima, a u namjeri da im se da zamašnjak u njihovom razvoju. Sustav brojne od njih ne može ni pratiti koliko brzo napreduju. Stoga se sajam nudi i daje im priliku. Zato smo se i poigrali imenom, želeći reći kako je ovo jedan novi, njihov kurikulum. Jer, mladi su brži od onoga što sustav nudi – počeo je Alen Vukašinović, direktor Osječkog sajma d.o.o.

    – Sajam nije samo za mlade. Naravno da će ovdje biti širok spektar izlagača i naravno da očekujemo da nas posjete osobe svih dobnih skupina, ali želimo da svakako mladi na ovoj priredbi dođu i do nekih novih znanja, a koja će im danas-sutra osigurati egzistenciju upravo u Osijeku. Stoga smo iskoračili iz ove naše ‘masters’ seriju triju glavnih priredbi i počeli i s malima. Podižemo vidljivost sajma, a kako bi vidljivost dobili naši izlagači. Ulaganje u priredbe je opipljivo, jer povrat je velik za sve – kazao je Vukašinović, objašnjavajući što znači i kako mjeriti povrat.

    – Posjećenost kod velikih priredbi je minimum 10.000 posjetitelja po jednoj priredbi. Može se lagano izračunati koliku korist ima svaki izlagač, a radi se o izlagačima s kvalitetnim proizvodima i uslugama. Imamo i povratne informacije koje govore koliko je poslova sklopljeno, koliko proizvoda prodano – dometnuo je.

    – Osim same prodaje proizvoda za vrijeme trajanja sajma, što bi izlagačima trebao biti sekundaran cilj, primarno i bitno je povećati samu vidljivost obrta ili tvrtke, što u konačnici dovodi do ugovaranja poslova te prodaje proizvoda i usluga ‘na duge staze’. Slijedom toga svi u lancu imamo višestruku korist, svi sa sajma odlaze zadovoljni i svi nam se vraćaju – nizao je direktor Sajma.

    Ovaj sajam u prosincu organiziran je i uz suradnju brojnih gradskih struktura. Poduzeća poput GPP-a će pomoći prijevozom djece. Osnovne škole svakako dolaze prvog dana na otvorenje, kasnije i s roditeljima. Tvrtka s malim brojem ljudi, ali visoko obrazovanih, kojima nije teško svoje aktivnosti prilagoditi zahtjevima, organizirala je još jedan – hit.

    – Inspiracija su nam kreativni, mladi ljudi, sva ova događanja i priredbe kojih je u gradu Osijeku sve više i više. Želimo biti dio tih događanja i staviti svoje resurse, bogato iskustvo i znanje na raspolaganje što širem krugu građana našega grada i regije – zaključio je Vukašinović.

    A s njim mišljenje dijeli i voditelj Zajednice tehničke kulture Grada Osijeka Antun Šikić. Pred njim je mogućnost djeci dati novi iskorak u vlastitom radu, mogućnost da postignuća pokažu većem auditoriju.

    – Svake subote mi imamo 14 radionica s ukupno 190 i više polaznika. Sada imamo priliku toj djeci kroz ovaj sajam ponuditi i nešto više, a napokon i dati njima priliku da se i oni prezentiraju. Programi u sustavu su skromni za sve ono što ova djeca mogu i žele, stoga nas strahovito veseli sajam. Razumije se, očekujemo i povećanje broja polaznika, jer sajam će pojedine sigurno potaknuti na ukjučivanje. Radujemo se – zaključio je Šikić.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Za sve koji još uvijek nemaju razlog posjetiti sajam: Održat će se državno natjecanje u kuhanju fiš-paprikaša!

    Čekamo još dva dana! Sajam lova, ribolova i turizma te Sajam automobila i prateće industrije [PROGRAM]

    Osječki sajam d.o.o. organizator je iznimno zanimljive i sadržajno bogate sajamske priredbe s temom lova, ribolova i turizma – 17. Više…

    17. SALORI - Sajam lova, ribolova i turizma i 24. MOTOMOBIL - Sajam automobila i prateće industrije: Preko 100 izlagača i 5000 m² sajamskog prostora

    Osječki sajam priprema još jednu duplu priredbu: Čeka nas i natjecanje u kuhanju fiš-paprikaša!

    Osječki sajam d.o.o. organizator je iznimno zanimljive i sadržajno bogate sajamske priredbe s temom lova, ribolova i turizma – 17. Više…

    "Naš cilj je vrlo jednostavan, a to je poticanje gospodarstva, povećanje vidljivosti kako Osječkog sajma kao platforme tako u konačnici i naših izlagača"

    U petak otvorenje 28. Osječkog proljetnog sajma i 22. obrtničkog sajma

    Na konferenciji za novinare na kojoj su sudjelovali direktor Osječkog sajma Alen Vukašinović, zamjenica gradonačelnika Jasenka Crnković, pročelnica Upravnog odjela Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Donosimo vam pregled slobodnih radnih mjesta gdje poslove nude Hervis, R&K Trade, Ljekarne Kalenić, Mlinar, Plodine, Monte-Mont...

    Tjedna ponuda poslova na posao.hr

    Promet će se odvijati obilaznim cestama. Za vrijeme asfaltiranja cesta Nemetin-Aljmaš na dionici Bijelo Brdo bit će zatvorena za sav promet...

    Obavijest o radovima na cesti Nemetin-Aljmaš

    Daleko je to još od "psihološke" granice od 10,00 kn koju smo odavno prešli i nije nas baš previše pogodila očito. No idemo u dobrom smjeru :)

    U utorak značajno pojeftinjuje gorivo