ŽIVOT

BBC promovira hrvatski turizam: I Osijek se tu našao :D

Evo o čemu je riječ...

Objavljeno 04.05.2019
Lucija Tokić

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uspostavila je suradnju s BBC-jem, jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, koja uključuje produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju turističku destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama, od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta, piše  Ministarstvo turizma.

Ekipa BBC-a obišla je Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu te druge lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije „Igra prijestolja“.

„Suradnja Hrvatske turističke zajednice i BBC-a jedan je od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma. Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini“, zaključio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj. Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.

Dodajmo kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja. Također, BBC na svom You Tube kanalu ostvaruje više od 472 milijuna pregleda. Veliki postotak njihovih korisnika su skloni putovanjima, a čak 72 posto najčešće konzumira putovanja u inozemstvo.

foto: Pixabay (ilustracija)

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Najpoželjnija turistička destinacija kontinentalne Hrvatske domaćin je i najboljeg turističkog događaja u Hrvatskoj, manifestacije HeadOnEast

Zaslužena priznanja za Slavoniju i Baranju na Danima hrvatskog turizma

Dodjelom godišnjih nagrada najboljima u turizmu, u petak navečer završeni su u Dubrovniku Dani hrvatskog turizma, a Rovinj je proglašen Više…

Danas ćemo vam pokazati kako izgleda plovidba Žitnom lađom, šetnju Starim gradom Dubovcem, ali i uživanje u posjedu Contessa koji nudi čitav niz aktivnosti

Imamo super ideju za vikend! Plovidba brodom, stari dvorac, posjed carskih konja… Nemojte više dvojiti kamo otići na izlet!

Da je Karlovac srce Hrvatske jasno je kada pogledamo kartu Lijepe Naše, no da mnogi još nisu dovoljno upoznali taj Više…

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom utjecaju putovanja

Istraživanje Booking.com-a iz 2025. ukazalo je na rastuću svijest putnika o utjecaju turizma na zajednice u zemlji i inozemstvu

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?