ŽIVOT

BBC promovira hrvatski turizam: I Osijek se tu našao :D

Evo o čemu je riječ...

Objavljeno 04.05.2019
Lucija Tokić

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uspostavila je suradnju s BBC-jem, jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća, koja uključuje produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju turističku destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama, od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta, piše  Ministarstvo turizma.

Ekipa BBC-a obišla je Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu te druge lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije „Igra prijestolja“.

„Suradnja Hrvatske turističke zajednice i BBC-a jedan je od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma. Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini“, zaključio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj. Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.

Dodajmo kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja. Također, BBC na svom You Tube kanalu ostvaruje više od 472 milijuna pregleda. Veliki postotak njihovih korisnika su skloni putovanjima, a čak 72 posto najčešće konzumira putovanja u inozemstvo.

foto: Pixabay (ilustracija)

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Gostoljubivost ponuđača smještaja prepoznata je i od korisnika Booking.com platforme pa je Osječko-baranjska županija 2023. godine proglašena najsrdačnijom hrvatskom regijom.

Osječko-baranjska županija kao hedonistička destinacija ponovo bilježi rekordne turističke rezultate

Osječko-baranjska županija u turističkom smislu iz godine u godinu postavlja nove rekorde, 2023. godina ponovo je najuspješnija turistička godina, a Više…

U Zagrebu predstavljano kreativno vizualno rješenje kojim će se na turističkom tržištu prezentirati sve atraktivnija Slavonija

Nema joj ravne, Slavonija predstavila novi vizualni identitet i slogan

Nema joj ravne, novi je atraktivan slogan s kojim će se od sada predstavljati pet županijskih turističkih zajednica udruženih u Više…

Inklutour zajedno s Ugostiteljsko-turističkom školom Osijek, kao projektnim partnerom, provode niz radionica pod nazivom “Pronađi svoj put u ugostiteljstvu i turizmu!”

U sklopu projekta Inklutour započele radionice u osječkim osnovnim školama za promociju ugostiteljsko-turističkih zanimanja

Tijekom mjeseca svibnja, projektni tim Inklutour Pučkog otvorenog učilišta Osijek, zajedno s Ugostiteljsko-turističkom školom Osijek, kao projektnim partnerom, provode seriju Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Izvučen je dobitnik 3.000 eura za shopping u Portanovi,  čak 50 trgovina u Portanovi nudilo je rođendanske popuste, mađioničar, disco hostese i ljudi od stakla (Mirror crew) napustili su Portanovu, velika rođendanska torta se pojela, šampanjac popio, a svih 150 nagrada koje su bile sakrivene u mnoštvu balona je pronađeno.

[FOTO] Trgovački centar Portanova proslavio 13. rođendan uz vrijedne nagrade, shopping s popustima i pregršt iznenađenja za posjetitelje

Jesi li se ikada osjećao/a diskriminirano/a zbog svog rodnog identiteta, ili si možda svjedočio/la takvom ponašanju u profesionalnom ili društvenom okruženju? Što misliš o suzama? Je li normalno da dečki plaču?

“Uđi u moje konversice” – radionica Info centra za mlade

Motociklisti će se okupiti u caffe baru B.M.W. (Vukovarska cesta 152) od 8, 30 sati, a polazak za Aljmaš organiziranom defileu je predviđen u 10,00 sati.

Blagoslov motora i vozača Aljmaš 2024.