ŽIVOT

Crni Petar predstavlja novi singl: “Kuća od snova”

S više od tri desetljeća iza sebe, Crni Petar i dalje donosi svjež zvuk koji spaja nostalgični duh osječke glazbene scene s modernim rock elementima

Objavljeno 20.12.2024
Matija Ivanković

Legendarni osječki bend Crni Petar ponovo je u akciji s novim singlom “Kuća od snova” – pjesmom koja nosi snažnu poruku o istini, snovima i gradnji vlastitog puta kroz život.

Glazbu potpisuje Slobodan Stojković Bobo, dok je tekst rezultat suradnje Bobe i basista benda Tomislava Duvnjaka. Aranžman je djelo Željka Nikolina, u čijem studiju je pjesma i snimljena.

Spot za pjesmu snimljen je tijekom koncertnog nastupa u Kulturnom centru Osijek 2024. godine. Spot i produkciju potpisuje Marko Žuljević.

“Kuća od snova” govori o onome što nas sve povezuje – potrazi za smislom, snovima koje stvaramo i istini koju svatko od nas doživljava na svoj način.

S više od tri desetljeća iza sebe, Crni Petar i dalje donosi svjež zvuk koji spaja nostalgični duh osječke glazbene scene s modernim rock elementima.

Spot za pjesmu „Kuća od snova“ možete pogledati na službenom YouTube kanalu benda: https://youtu.be/Fy-HGqAmgHM?si=FIkamVygm_t0MEw6

Crni Petar ulazi u novo poglavlje svoje glazbene karijere. Osim rada na novim pjesmama, bend se dodatno aktivirao na društvenim mrežama poput Youtube-a, Facebooka i Instagrama, gdje s publikom dijeli priče iz prošlosti i ponovno oživljava svoje stare hitove. Istovremeno, Crni Petar predstavlja i potpuno novu glazbu, nudeći fanovima kombinaciju nostalgije i svježeg zvuka.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?