Cvjećarnice imaju novi način da svojim korisnicima osiguraju vijence, svijeće i bukete
Ukop i u vrijeme krize svojim korisnicima osigurava maksimalnu kvalitetu usluge
Neke je kriza kompletno izbacila iz takta, pauzirala poslovanje ili zbunila djelatnike. Ukopove cvjećarnice nisu se dale pokolebati ovom krizom.
Nakon što su predstavili pohvalnu akciju kojom su snizili sve staklene lampione kako bi ih popularizirali u odnosu na plastične koji se ne mogu reciklirati i zagađuju okoliš, cvjećarnice predstavljaju još jednu novinu.
Iako prodaja i kupovina cvijeća, pogotovo za ispraćaj naših preminulih, a koji je iovako već reduciran od tradicionalnog načina opraštanja, nije osnovna djelatnost nužna za svakodnevno i normalno funkcioniranje ljudi, zašto bismo se u ovim tmurnim vremenima odrekli tog divnog zavežljaja kojim uređujemo počivalište naših najmilijih koji više nisu s nama?
Na isti su način razmišljali i iz cvjećarnica Ukopa koje su uredile ništa nov, ali poseban način kako svojim korisnicima osigurati vijence, svijeće i bukete za posljednji ispraćaj umrle osobe.
Sve potrebno može se naručiti prilikom ugovaranja pokopa u Uredu za pogrebne usluge Ukop d.o.o., putem web trgovine ili putem telefona na broj 031/638-555.
Narudžbe prema cvjećarnici Centra pravit će se online, a dostavu na groblje obavljat će djelatnici Ukopa.
“Sigurnost naših građana na prvom je mjestu, a ovakvim načinom rada nastojimo zadovoljiti potrebe naših građana poštivajući mjere socijalnog distanciranja i izbjegavanja kontakata”, naglasio je direktor Ukopa, Hrvoje Ostrički, pokazujući da su mislili kako na potrebe korisnika, tako i na poštivanje mjera sigurnosti koje su trenutno na snazi.