ŽIVOT

Dacia Bigster – Veliki SUV uskoro na hrvatskim cestama

S duljinom od 4,57 metara i razmakom od tla od čak 22 cm, Dacia Bigster jasno cilja na vozače koji traže robustan SUV prikladan i za gradske ulice i za izlete na zahtjevnije terene

Objavljeno 17.01.2025
Artificial Intelligence

Dacia Bigster, novi SUV iz rumunjske tvornice automobila, privlači pažnju vozača željnih prostranog i modernog automobila po pristupačnoj cijeni. Bigster, koji se očekuje na hrvatskom tržištu tijekom prvog kvartala 2025. godine, najavljuje novi smjer Dacije prema većim i ambicioznijim modelima, zadržavajući pristupačnost kao ključnu vrijednost brenda.

Dimenzije i dizajn

S duljinom od 4,57 metara i razmakom od tla od čak 22 cm, Dacia Bigster jasno cilja na vozače koji traže robustan SUV prikladan i za gradske ulice i za izlete na zahtjevnije terene. Dizajn vozila odlikuje se ravnim i jednostavnim linijama, a prednji dio donosi moderan i agresivan izgled s LED svjetlima u obliku slova Y.

Motorizacija

Dacia Bigster dolazi s nekoliko pogonskih opcija, uključujući benzinske, hibridne i LPG verzije, čime zadovoljava različite potrebe tržišta.

TCe 140 – 1,2-litreni trocilindrični turbobenzinski motor s blagim hibridnim sustavom od 48V razvija 140 KS i dolazi s ručnim mjenjačem.

ECO-G 140 – LPG verzija koja kombinira benzin i ukapljeni plin, s dosegom do 1.450 kilometara. Ovo je idealna opcija za ekonomične vozače koji žele smanjiti troškove goriva.

Hybrid 155 – Najsuvremeniji hibridni pogon kombinira benzinski motor i dva elektromotora, omogućujući vožnju u 100% električnom načinu u urbanim uvjetima do 80% vremena.

TCe 130 4×4 – Verzija s pogonom na sve kotače i blagim hibridnim sustavom od 130 KS, idealna za avanturiste.

Različite razine opreme

Dacia Bigster će biti dostupna u nekoliko razina opreme, od osnovnih do luksuznijih, pružajući opcije za svakog kupca.

Essential: Osnovna verzija dolazi s 17-inčnim aluminijskim naplatcima, ručnim klima-uređajem i multimedijskim sustavom s 10,1-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir.

Expression: Uz opremu osnovne verzije, uključuje automatski klima-uređaj, stražnje parking senzore i dodatnu unutarnju opremu za veću udobnost.

Extreme: Ova razina opreme uključuje 18-inčne aluminijske naplatke, povezan navigacijski sustav i napredne sigurnosne značajke.

Journey: Najviša razina opreme donosi dvozonski klima-uređaj, prilagodljivi tempomat i luksuzne materijale u unutrašnjosti.

Sigurnosni sustavi i tehnologija

Bigster dolazi opremljen najnovijim sigurnosnim sustavima, uključujući automatsko kočenje u nuždi, prepoznavanje prometnih znakova, sustav upozorenja na napuštanje trake te pomoć pri zadržavanju vozila unutar trake. Opremljen je i naprednim multimedijskim sustavima, uključujući podršku za Apple CarPlay i Android Auto.

Cijena i dostupnost

Početna cijena Dacije Bigster bit će oko 25.000 eura, dok će luksuznije i hibridne verzije dosezati cijenu do 30.000 eura. Ovo čini Bigster jednim od najpristupačnijih velikih SUV vozila na tržištu, što ga čini atraktivnim izborom za obitelji i ljubitelje avantura.

Dacia Bigster obećava postati ozbiljan konkurent u C-SUV segmentu, donoseći spoj praktičnosti, prostranosti i naprednih tehnologija po vrlo povoljnoj cijeni. Na hrvatskim cestama bit će pravi hit među vozačima koji traže kvalitetan SUV s izvrsnim omjerom cijene i performansi.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Generacije u Hrvatskoj odrastale su uz plakate crvenih superautomobila, širokih kotača i brojčanika koji završavaju na 350 km/h

Najbrži automobili koje Hrvati sanjaju – realnost ili samo plakat na zidu?

Generacije u Hrvatskoj odrastale su uz plakate crvenih superautomobila, širokih kotača i brojčanika koji završavaju na 350 km/h. Ti su Više…

Unatoč stagnaciji, i dalje zaostajemo ispod prosjeka Europske unije. Ova situacija ozbiljno utječe na sigurnost na cestama, gdje je gotovo svako šesto vozilo tehnički neispravno

Hrvati voze stare automobile, a svako šesto vozilo u Hrvatskoj je neispravno

Nakon dugo godina trend starenja hrvatskog voznog parka konačno je zaustavljen. Unatoč stagnaciji, i dalje zaostajemo ispod prosjeka Europske unije. Više…

Dnevna ili kratka svjetla na motornim vozilima obvezna su danju u razdoblju od 1. studenog do 31. ožujka

Od 1. studenog obvezna vožnja s upaljenim svjetlima

Odredbom članka 102. Zakona o sigurnosti prometa na cestama („NN“ 70/2019.), datumski je određeno korištenje dnevnih ili kratkih svjetala danju Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Roditelji sve češće biraju prirodna rješenja, izbjegavajući agresivne kemijske sastojke koji mogu dodatno nadražiti kožu. Upravo zato sve više pažnje dobivaju prirodne metode zaštite koje ne remete ljetnu rutinu, a djeci omogućuju bezbrižnu igru i boravak na otvorenom

Ubodi komaraca kod djece: Kako zaštititi osjetljivu kožu prirodnim putem

Cilj projekta "SOS odmor" je pružanje podrške osobama koje imaju priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili njegovatelja za njegu djece s teškoćama u razvoju i/ili osoba s invaliditetom, omogućujući im prijeko potreban odmor od skrbi...

Poziv na sudjelovanje u projektu “SOS odmor” – inovativna socijalna usluga za roditelje njegovatelje i njegovatelje

Uoči ovogodišnjeg izdanja, koje će se održati 2. i 3. listopada, razgovarali smo s organizacijskim timom kako bismo doznali što sve pripremaju. A razloga za uzbuđenje – itekako ima

Pričali smo s osječkom tech ekipom – evo što spremaju za TGG 2025