OSJEČANI

Ekonomski fakultet besplatno za studente organizira Social Media Akademiju

Edukacija zahtijeva prijavu koja uključuje tri zadatka – Prijavite se na vrijeme ;)

Objavljeno 16.01.2020
Ivona Amidžić

Marketing je u današnjici zasigurno najdinamičnija ekonomska disciplina jer u svojoj sferi obuhvaća sve brzorastuće znanosti, od tehnologije do psihologije te tržišta čiji se zahtjevi mijenjaju iz dana u dan. Kako bi navedeno olakšali studentima, Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku u suradnji s marketinškom agencijom Katapoolt i vodećim regionalnim marketinškim agencijama i stručnjacima organizira “Social Media Akademiju“.

Besplatna edukacija namijenjena je studentima treće godine preddiplomskog studija i prve godine diplomskog studija, neovisno o smjeru, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Studenti koji ostvare mogućnost sudjelovanja u programu dobit će praktična znanja o tehnikama i alatima internet marketinga, modelima oglašavanja, kreiranju kampanja za poslovne subjekte i još mnogo toga, a sve to od vodećih stručnjaka u tom području.

Nositelji projekta su Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing i marketinška agencija Katapoolt.

Dugoročni ciljevi projekta uključuju praktično upoznavanje studenata s tehnikama i alatima internetskog marketinga s ciljem obučavanja studenata za posao “Community managera”. Polaznici će u okviru projekta samostalno i u timovima kreirati kampanje te će nakon edukacije moći samostalno provoditi marketinške kampanje.

Proces prijave i odabir kandidata

Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studente mogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju proći kroz proces prijave koji se sastoji od sljedećih zadataka:

  1. Prijava u obliku motivacijskog pisma (tko ste, predstavite nam se, zašto želite proći akademiju, zašto ste vi odličan odabir) – maksimalno 300 riječi.
  2. Kako bi unaprijedili Facebook page EFOS-a, kreirajte plan aktivnosti za nastup na društvenoj mreži Facebook za subjekt – Ekonomski fakultet u Osijeku (analizom utvrdite koje nedostatke uviđate, kakav bi sadržaj trebalo publicirati, koliko često, koji su ciljevi) – maksimalno 500 riječi.
  3. Analiza dva poslovna subjekta koji prema vašem mišljenju imaju dobar nastup na društvenim mrežama – objasnite nam zašto (maksimalno 300 riječi po jednom subjektu poželjno je da uzmete jedan hrvatski i jedan strani primjer).

Ponuđena rješenja potrebno je dostaviti do 26. siječnja na adresu [email protected]

Stručno povjerenstvo pregledat će sve prijave i odabrati 20 najboljih kandidata do 31. siječnja kada će kontaktirati sve kandidate.

Osim potvrde upisa akademije – odabranim kandidatima bit će poslan dodatni upitnik kako bi se utvrdila razina znanja koju kandidati posjeduju te područja interesa kandidata. Razina znanja utvrđuje se kako bi se lakše stvorio sam program predavanja, a područja interesa kako bi se kandidati mogli prijaviti na radionice van samih predavanja obaveznih za sve kandidate.

Sami start akademije, odnosno prvo predavanje, predviđeno je u tjednu od 17. do 22. veljače u popodnevnim satima. Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku.

foto: pixabay (ilustracija)

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

U izvješću evaluacijskog tima posebno su istaknuti EFOS-ova usmjerenost na tržišne potrebe, održivost, digitalnu transformaciju i snažna povezanost s poslovnim sektorom

Ekonomski fakultet u Osijeku ostvario prestižnu međunarodnu CEEMAN akreditaciju

Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS), sastavnica Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, uspješno je završio zahtjevan proces međunarodne re-akreditacije CEEMAN IQA (International Više…

Inicijativa Student uz studenta izražava najiskreniju zahvalu svim sugrađanima i sugrađankama koji su neumorno čekali maratonce, donirali potrepštine i osigurali najtopliju dobrodošlicu studentima koji trče za pravdu i istinu.

Osječani dočekali srpske maratonce na najljepši način: “I drug je lega!”

U petak, unatoč žestokoj kiši, 20-ak srpskih studenata u blokadi oko 23 sata uspješno su stigli u Osijek. Brojni osječki Više…

Sloganom Fondovog  natječaja „Budi razlika da se smanji plastika“ djecu i mlade se želi potaknuti na promjene koje svatko od njih može napraviti prvo u svom domu, zatim i u široj zajednici, a sve kako bi očuvali okoliš u kojem živimo

Nagradni eko natječaj Fond za zaštitu okoliša za učenike osnovnih i srednjih škola

Nagradni eko natječaj Fond za zaštitu okoliša za učenike osnovnih i srednjih škola Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Prošli petak uz ribolovnu vodu Stara Drava u Josipovcu provedena je „Škola u prirodi“, glavna aktivnost u sklopu projekta „Stara Drava 6“ u kojoj je sudjelovalo ukupno 78 djece

ŠRK Linjak Josipovac – škola u prirodi

Na Sajmu su se predstavila 43 izlagača, uključujući sve srednje škole i učeničke domove kao i institucije koje nude podršku i dodatne informacije vezane uz obrazovanje

Odabir srednje škole lakši je uz Sajam obrazovanja OBŽ

U izvješću evaluacijskog tima posebno su istaknuti EFOS-ova usmjerenost na tržišne potrebe, održivost, digitalnu transformaciju i snažna povezanost s poslovnim sektorom

Ekonomski fakultet u Osijeku ostvario prestižnu međunarodnu CEEMAN akreditaciju