OSJEČANI

Ekonomski fakultet besplatno za studente organizira Social Media Akademiju

Edukacija zahtijeva prijavu koja uključuje tri zadatka – Prijavite se na vrijeme ;)

Objavljeno 16.01.2020
Ivona Amidžić

Marketing je u današnjici zasigurno najdinamičnija ekonomska disciplina jer u svojoj sferi obuhvaća sve brzorastuće znanosti, od tehnologije do psihologije te tržišta čiji se zahtjevi mijenjaju iz dana u dan. Kako bi navedeno olakšali studentima, Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku u suradnji s marketinškom agencijom Katapoolt i vodećim regionalnim marketinškim agencijama i stručnjacima organizira “Social Media Akademiju“.

Besplatna edukacija namijenjena je studentima treće godine preddiplomskog studija i prve godine diplomskog studija, neovisno o smjeru, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Studenti koji ostvare mogućnost sudjelovanja u programu dobit će praktična znanja o tehnikama i alatima internet marketinga, modelima oglašavanja, kreiranju kampanja za poslovne subjekte i još mnogo toga, a sve to od vodećih stručnjaka u tom području.

Nositelji projekta su Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing i marketinška agencija Katapoolt.

Dugoročni ciljevi projekta uključuju praktično upoznavanje studenata s tehnikama i alatima internetskog marketinga s ciljem obučavanja studenata za posao “Community managera”. Polaznici će u okviru projekta samostalno i u timovima kreirati kampanje te će nakon edukacije moći samostalno provoditi marketinške kampanje.

Proces prijave i odabir kandidata

Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studente mogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju proći kroz proces prijave koji se sastoji od sljedećih zadataka:

  1. Prijava u obliku motivacijskog pisma (tko ste, predstavite nam se, zašto želite proći akademiju, zašto ste vi odličan odabir) – maksimalno 300 riječi.
  2. Kako bi unaprijedili Facebook page EFOS-a, kreirajte plan aktivnosti za nastup na društvenoj mreži Facebook za subjekt – Ekonomski fakultet u Osijeku (analizom utvrdite koje nedostatke uviđate, kakav bi sadržaj trebalo publicirati, koliko često, koji su ciljevi) – maksimalno 500 riječi.
  3. Analiza dva poslovna subjekta koji prema vašem mišljenju imaju dobar nastup na društvenim mrežama – objasnite nam zašto (maksimalno 300 riječi po jednom subjektu poželjno je da uzmete jedan hrvatski i jedan strani primjer).

Ponuđena rješenja potrebno je dostaviti do 26. siječnja na adresu [email protected]

Stručno povjerenstvo pregledat će sve prijave i odabrati 20 najboljih kandidata do 31. siječnja kada će kontaktirati sve kandidate.

Osim potvrde upisa akademije – odabranim kandidatima bit će poslan dodatni upitnik kako bi se utvrdila razina znanja koju kandidati posjeduju te područja interesa kandidata. Razina znanja utvrđuje se kako bi se lakše stvorio sam program predavanja, a područja interesa kako bi se kandidati mogli prijaviti na radionice van samih predavanja obaveznih za sve kandidate.

Sami start akademije, odnosno prvo predavanje, predviđeno je u tjednu od 17. do 22. veljače u popodnevnim satima. Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku.

foto: pixabay (ilustracija)

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Ideja je da za osnovnu ulaznicu, koja je 2,00 eura, svi studenti Sveučilišta mogu tijekom cijele akademske godine dolaziti u Park prirode Kopački rit, biciklirati, šetati, trčati.

Kopački rit otvoren za studente osječkog Sveučilišta za sport, edukaciju i rekreaciju

Potpisivanjem sporazuma kojim se reguliraju međusobna prava i obveze, Osječko-baranjska županija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Javna ustanova Više…

Predstavilo se 18 poslodavaca, a kroz raznovrsne panele, radionice i predavanja, studentima je to prilika za upoznavanje s aktualnim trendovima, izazovima i prilikama u različitim gospodarskim sektorima

Dan karijera na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

U organizaciji osječkog AIESEC-a i Ekonomskog fakulteta u Osijeku je jučer (7. svibnja 2024. godine) otvoren Career Day pod sloganom Više…

Suradnja definirana ovim sporazumom temeljit će se na područjima: uzajamnog pružanja znanstvenih, stručnih, poslovnih i organizacijskih usluga radi poboljšanja ukupne efikasnosti i uspješnosti djelovanja obje sporazumne strane

EFOS i Grad Osijek potpisali sporazum o suradnji

Sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Grada Osijeka i osječkog Ekonomskog fakulteta potpisali su u ponedjeljak zamjenica gradonačelnika Jasenka Crnković i Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Nakon predavanja održat će se praktična radionica na kojoj će predavačica odgovarati na pitanja polaznika i pomoći im s njihovim profilima na Facebooku

Drugi modul besplatne edukacije za umirovljenike “Društvene mreže i zlatna dob – Facebook”

Snimanje filma predviđeno je za ožujak 2025. godine na slikovitim lokacijama slavonskoga kraja, uključujući Beli Manastir, Osijek, Draž, Popovac i Kopačevo

Holivudska zvijezda traži glumačke partnere u Slavoniji – prijavite se!