Emitiran prvi porod u virtualnoj stvarnosti

Era pametnih mobilnih uređaja, tableta i 3D televizora polako prilazi kraju, a sljedeća nova popularna tehnologija bit će uređaji za virtualnu stvarnost. Gotovo sve značajnije korporacije uključujući Sony, Facebook i Samsung i druge već su najavili svoje proizvode koji će nam krajem ove godine, pa nadalje, omogućiti da „zavaramo“ svoje oči i stupimo u novu prostornu dimenziju onoga što zovemo virtualnom stvarnošću.
Bitka za naklonost potrošača između spomenutih tvrtki tek počinje, a zajedno s njom i interesantni reklamni sadržaji kojima se pokušava prodati koncept virtualne stvarnosti. Kako je taj koncept većini ljudi relativno stran i nerazumljiv dok sami ne probaju nešto takvo, korporacije se natječu u približavanju ideje običnom čovjeku. Jedan od interesantnijih takvih pokušaja imala je tvrtka Samsung koja je u sklopu reklamne kampanje priredila prvo emitiranje poroda u virtualnoj stvarnosti.
Naime, jedan je australski bračni par bio dio eksperimenta kojim se nastojalo prikazati gdje bi Samsungov Gear VR uređaj mogao imati primjenu. Prezentirana je tako situacija u kojoj otac zbog udaljenosti nije u mogućnosti prisustvovati porodu svog djeteta. No, posredstvom internetskog prijenosa, višestrane kamere i Gear VR „naočala“ otac je s druge strane Australije dobio priliku vidjeti svaki detalj poroda kao da se nalazi u samoj sobi.
Naravno, sve je ovo dio režirane reklame, ali ako ništa barem pokazuje primjenu jedne tehnologije koja do sada u ovakvom obliku nije imala konkretnu primjenu u svakodnevnom životu.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?