ŽIVOT

Energetska obnova dječjeg vrtića Radost završena četiri mjeseca prije roka

Ukupna vrijednost projekta iznosi 1,9 milijuna kuna, od čega Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj sufinancira 60 posto sredstava

Objavljeno 04.04.2022
Ivona Amidžić

Četiri mjeseca prije ugovorenog roka završeni su radovi na energetskoj obnovi dječjeg vrtića Radost u Osijeku. Riječ je o zgradi staroj gotovo 100 godina, a koja zahvaljujući obnovi prelazi iz energetskog razreda E u razred C. Očekuju se godišnje uštede na toplinskoj i električnoj energiji od oko 53.500 kuna.

Vrtić je u ponedjeljak obišao osječki gradonačelnik Ivan Radić, koji je tom prigodom izrazio zadovoljstvo ranijem povratku djece u vrtić. Istaknuo je i kako će Grad uskoro završiti energetsku obnovu Osnovne škole Franje Krežme, te da je spreman i za Nacionalni plan obnove i oporavka.

– U proračunu imamo osigurana sredstva za izgradnju i dogradnju novih vrtića. Nastavit ćemo raditi sve u tom smjeru da možemo upisati svu našu djecu u dječje vrtiće i da imaju uvjete kakve od danas imaju u dječjem vrtiću Radost – izjavio je gradonačelnik Radić.

Ravnateljica Dječjeg vrtića Osijek Ana Mihaljević zahvalila je svima koji su doprinijeli ranijem povratku djece u vrtić.

– U ovom vrtiću imamo upisane četiri odgojne skupine, od čega su dvije po alternativnom programu Marie Montessori i dvije po redovnom programu. Ukupno je 70 djece. Do ovog povratka u vrtić, djeca su bila izmještena u druge primjerene prostore u sklopu Dječjeg vrtića Osijek – istaknula je ravnateljica Mihaljević.

Radove je izvela tvrtka HB Produkt iz Osijeka, a obuhvatili su zamjenu vanjske stolarije, izolaciju vanjskih zidova i stropa prema negrijanom tavanu, zamjenu stare rasvjete novom, baziranom na LED tehnologiji, zamjenu stare toplinske podstanice, ugradnju termostatskih ventila i termostatskih glava, ugradnju sustava ventilacije zgrade, te ugradnju sustava daljinskog očitavanja potrošnje energije i vode s mogućnošću spajanja na ISGE.

Ukupna vrijednost projekta iznosi 1,9 milijuna kuna, od čega Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj sufinancira 60 posto sredstava. Ostatak su osigurali Grad Osijek i Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije u jednakim omjerima od 20 posto.

foto: Grad Osijek

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Gradonačelnik Radić: Izgrađujemo i dograđujemo pet vrtića, nećemo stati dok svako dijete u Osijeku ne bude upisano u vrtić

Osječke dječje vrtiće upisat će 170 djece više nego lani

Osječke dječje vrtiće u nadolazećoj pedagoškoj godini upisat će 3214 djece koja će biti raspoređena u 153 odgojne skupine, izvijestio Više…

Želja mi je da svako osječko dijete ima svoje mjesto u vrtiću. No, to se jednostavno ne može postići preko noći. Ove smo pedagoške godine reorganizacijom vrtićkog prostora osigurali 265 mjesta više nego prošle godine

Završeni upisi u osječke dječje vrtiće u koje će ove jeseni krenuti čak 265 djece više u odnosu na prošlu godinu

U osječke gradske vrtiće ove će jeseni krenuti 3300 djece u 152 skupine. To je u odnosu na prošlu godinu Više…

Gradonačelnik Radić obišao OŠ Franje Krežme

Grad Osijek nastavlja s energetskom obnovom škola i vrtića

Do kraja ove školske godine, 55 godina stara zgrada Osnovne škole Franje Krežme u Osijeku bit će energetski obnovljena i Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Najavljeni završetak radova i puštanje u promet Stepinčeve ulice od Vukovarske do Reljkovićeve / Reisnerove i Trga Baruna Trenka te početak radova na sljedećoj fazi u Gundulićevoj ulici od Stepinčeve do Radićeve neće započeti kako je najavljeno...

Obavijest o produženju roka dovršetka radova u dijelu Gundulićeve ulice

Cilj ovog projekta nije samo istaknuti na postojanje naših lokalnih „divova“ već i ukazati na sve veće posljedice klimatskih promjena ali i na nužnost očuvanja osječkih divova.

FOTO] Osječki divovi

Kada broj prometnih nesreća podijelimo s brojem stanovnika po županija dolazimo do podatka u kojoj se županiji nalaze najbolji, a u kojoj najgori vozači u Hrvatskoj

Gdje su u Hrvatskoj najbolji, a gdje najbolji vozači?