OSJEČANI

[FOTO] Dan škole II. gimnazije Osijek obilježava se u duhu osobnog razvoja učenika

Uz sportske izazove i turnire u nogometu, košarci i odbojci, učenici su mogli birati između raznolikih radionica – od pub kvizova, potraga za blagom i glazbenih radionica, do znanstvenih eksperimenata, kreativnih izrada i dramskih improvizacija

Objavljeno 17.04.2025
Darija Kovačić

Tradicionalno obilježavanje Dana škole II. gimnazije Osijek ove je godine dodatno obogaćeno provedbom projekta Društvene igre za razvoj socijalnih i emocionalnih vještina, koji se provodi uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Projekt je rezultat iskustva višegodišnjeg rada nastavnika Nikole Čuraja, školske psihologinje Ivane Azenić i pedagoga Darija Österreichera.

O važnosti razvoja socijalnih i emocionalnih vještina govori nam i školska psihologinja naglašavajući kako upravo te vještine predstavljaju ključan zaštitni faktor u očuvanju mentalnog zdravlja učenika, smanjenju stresa i anksioznosti te pomažu u prevenciji rizičnih ponašanja. Aktivnostima koje uključuju igru i međusobnu suradnju, učenici ne samo da razvijaju važne životne kompetencije, već i ostvaruju bolje odnose, osjećaju se prihvaćeno i povezano – a upravo su to temelji koji ostaju i nakon školskog zvona.

Ove godine Dan škole u II. gimnaziji Osijek zaista je pokazao svu  širinu raznovrsnosti talenata, interesa i kreativnosti. Uz sportske izazove i turnire u nogometu, košarci i odbojci, učenici su mogli birati između raznolikih radionica – od pub kvizova, potraga za blagom i glazbenih radionica, do znanstvenih eksperimenata, kreativnih izrada i dramskih improvizacija. Program su kreirali učenici, nastavnici, ali i vanjski suradnici pretvarajući školu u pravo malo središte ideja, igre i međusobnog učenja.

Takav pristup, ističe pedagog Dario Österreicher, odražava temeljne vrijednosti škole – suradnju, izgradnju samopouzdanja kao i brigu o emocionalnoj dobrobiti učenika. Upravo ovakvim sadržajima učenici ne samo da razvijaju važne životne vještine, već svakodnevno žive duh zajedništva i podrške koji škola njeguje.

Voditelj projekta društvenih igara Nikola Čuraj objašnjava da projekt ima i dugoročnu korist, prepoznavši socijalno-emocionalne vještine kao ključne u današnjem tržištu rada. Razvijajući emocionalnu inteligenciju, komunikaciju i suradnju, učenici se pripremaju za izazove modernog društva i ekonomije, čime ne samo da unapređuju osobni razvoj, već stvaraju temelje za uspješnu profesionalnu budućnost.

„Dan škole u našoj gimnaziji uvijek je prilika da naglasimo koliko su važne vještine koje se razvijaju izvan učionice – suradnja, empatija, komunikacija. Ove smo godine na poseban način to potvrdili  i projektom koji je nastao iz stvarnog entuzijazma učenika i želje da škola bude mjesto povezivanja i međusobne podrške. Vjerujem da ovakvi projekti čine razliku – ne samo u obrazovanju, nego i u svakodnevnom životu naših učenika“, zaključila je ravnateljica Nives Merčep.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Na Dan škole, učenici su dobili priliku osmisliti vlastitu viziju jednog školskog dana, neopterećenog tradicionalnim predmetima, ali istovremeno obogaćen odgojnim i kreativnim elementima. Svoju su viziju, uz pomoć nastavnika, pretvorili u stvarnost te su osmislili i proveli čak 18 radionica, tri kviza, swap party i niz sportskih aktivnosti

[FOTO] II. gimnazija Osijek obilježila Dan škole

“Odmakom od tradicionalnog školskog kurikula, 27. ožujka obilježili smo Dan škole. Taj su dan učenici dobili priliku osmisliti vlastitu viziju Više…

Dan Osnovne škole Jagode Truhelke djelatnici i učenici obilježili su originalnom videočestitkom

OŠ Jagode Truhelke 7. svibnja obilježava Dan škole i 138. godinu postojanja

Povodom Dana Osnovne škole “Jagoda Truhelka” ravnatelj Franjo Vukelić svim je učenicima, zaposlenicima, roditeljima te bivšim učenicima i umirovljenim djelatnicima Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Kako bi naši maturanti što bolje otplesali Quadrillu, uz druženje i zabavu, potrebno je uvježbati korake plesa, pa se stoga u svim gradovima organiziraju probe

Počinju pripreme za Quadrillu 2025.

Glavni ciljevi mobilnosti bili su razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina, jačanje mentalnog zdravlja mladih i poticanje građanske svijesti i aktivnog sudjelovanja

Erasmus+ u Skopju i Ohridu: novo znanje, novi prijatelji i predivna iskustva

U prvom krugu sekcije matematike prisustvovalo je 149 timova sastavljenih od 447 učenika iz 33 škole od kojih je 28 najboljih timova prošlo u drugi krug natjecanja

MathOS cup 2025