[FOTO] Izgradnja kružnog toka kod MIO Standarda u punome jeku
Kružni tok će imati četiri ulaza/izlaza, dok je dosadašnje T raskrižje imalo tri prilaza. Četvrti ulaz/izlaz je za buduću remizu koja će se nalaziti u blizini nekadašnjeg MIO standarda

Radovi na izgradnji novog kružnog toka kod MIO Standarda, na spoju Vukovarske i Divaltove u Osijeku, u punom su jeku, a u ponedjeljak su ih obišli zamjenik gradonačelnika Osijeka Dragan Vulin i rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek Hrvatskih cesta Goran Martinović.
– Kružni tok će imati četiri ulaza/izlaza, dok je dosadašnje T raskrižje imalo tri prilaza. Četvrti ulaz/izlaz je za buduću remizu koja će se nalaziti u blizini nekadašnjeg MIO standarda. U budućnosti sva vozila javnog gradskog prijevoza uključivat će se kroz kružni tok gdje je promet usporen i to će povećati sigurnost – izvijestio je zamjenik gradonačelnika Vulin, dodavši kako je vrijednost ove investicije 874.000 eura.
Najavio je kako će nakon ovog raskrižja biti još nekoliko gradilišta u gradu. Sljedeći je kružni tok prema Tenji, južno do južne osječke obilaznice, a drugi između Sarvaša i Nemetina.
Rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek Hrvatskih cesta Goran Martinović istaknuo je da je dosadašnje križno raskrižje bilo prometno nesigurno zbog spajanja dviju prometnih traka u jednu, osobito za neiskusne vozače.
– Upravo iz sigurnosnih razloga Hrvatske ceste odlučile su ovdje izgraditi kružni tok, kojim će promet biti usporen, vozači će imati jasnije pravilo prednosti, a broj prometnih nesreća biti dodatno smanjen. Uz to, izgradit će se potpuno nova javna rasvjeta, pješačke i biciklističke staze te urediti zelene površine. Širina kolnika od 6,5 metara omogućit će promet vozila svih kategorija i dimenzija – naglasio je Martinović.
Projekt uključuje izgradnju pješačko-biciklističkih staza: na sjevernom dijelu budućeg kružnog toka predviđena je dvosmjerna biciklistička staza širine 2,0 metra i pješačka staza širine 1,60 metara, odvojene tipskim betonskim elementom, dok će na južnom dijelu biti izvedena pješačka staza.
Radovi se odvijaju u dvije faze – prva, već u tijeku, odnosi se na izgradnju sjevernog dijela kružnog toka, uz mogućnost prometovanja u svim smjerovima. Sredinom kolovoza započinje druga faza, kada će se izvoditi radovi na južnom dijelu kružnog toka, a promet će tada biti dopušten samo u smjeru zapad–istok, dok će promet iz smjera Divaltove ulice biti privremeno zatvoren.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?