FOTO Otvoren osječki `turborotor`

Ova 2,8 milijuna kuna vrijedna investicija trebala bi povećati protočnost prometa, odnosno kapacitet vozila na prometnici, ali zahtjeva određeno upoznavanje s pravilima vožnje.
Naime ovakav kružni tok novina je na ovom području pa će zasigurno biti potrebno doređeno privikavanje na smjerove kretanja. Nakon ulaska u kružni tok ne prostoji mogućnost promjene smjera, odnosno kolničkog traka, jer su oni odvojeni fizičkim barijerama. To bi trebalo spriječiti eventualne ‘kvrcavice’.
Pri prilasku kružnom toku potrebno je ranije odabrati prometnu traku – lijevu ako vozač nastavlja prometovanje ravno – u smjera Višnjevca i obrnuto ili desnu – ako se vozi u smjeru Baranje ili Đakova.
Iz smjera Osijeka (i obrnuto) vozači ulaze u kružni tok lijevom prometnom trakom i najkraćom putanjom izlaze iz kružnog toka. Ulaskom u desnu traku vozači se odvajaju u smjernu Baranje, odnosno Đakova.
Na isti način prolazi se kružni tok pri dolasku iz Baranje ili Đakova. Vozila u kružnom toku i dalje imaju prednost nad vozilima koja se uključuju u kružni tok.
Turborotor projektila je osječka tvrtka Rencon a ako se ovaj način prometovanja pokaže uspješnim postoji mogućnost da se ovako prilagodi i kružni tok Đakovština.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?