OSJEČANI

[FOTO] Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za najuspješnije marketinške poslovne slučajeve na temu brenda „Planet of plants“ tvrtke Zvijezda

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Zvijezda

Objavljeno 30.01.2024
Matija Ivanković

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je podjela priznanja najuspješnijim studentima na natjecanju u rješavanju poslovnog slučaja „Planet of plants“. Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Zvijezda. Prvo mjesto osvojio je tim kojeg su činile studentice EFOS-a Marcela Kranjčec, Nikolina Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir.

Zvijezda, članica Fortenova grupe i Ekonomski fakultet u Osijeku, ovim projektom realizirali su važan segment međusobne strateške suradnje, koja je u prosincu prošle godine formalizirana potpisivanjem Sporazuma o znanstveno-stručnoj suradnji. Natjecanje između 14 studentskih timova s Ekonomskog fakulteta Osijek iznjedrilo je sjajne primjere kompetencija, znanja i kreativnosti novih generacija budućih marketinških stručnjaka, a trima najboljim timovima dodijeljene su i prigodne nagrade za uspješno rješavanje marketinškog poslovnog slučaja tvrtke Zvijezde. Navedeno natjecanje također je i dio obveznog kolegija Marketing-strategije na drugoj godini diplomskog studija, smjera marketing, kojeg vodi prof. dr. sc. Marija Ham.

Prvo mjesto, osvojio je tim u sastavu Marcela Kranjčec, Nikolina Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir, dok su drugo mjesto zauzeli Geošić Daniel, Kovačević Andrea i Kožić Tajana. Treće mjesto pripalo je timu u sastavu Anica Varnica, Maja Lončina, Marijana Delić-Hederić, Ivan Špiranović i Matej Šimić. Ova vrsta natjecanja ima dugogodišnju tradiciju na Ekonomskom fakultetu, a kroz suradnju s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) pruža studentima priliku za praktičnu primjenu znanja iz područja marketinga već za vrijeme studija.

„Planet of Plants“ je prva hrvatska plant based linija proizvoda koja dokazuje kako u Hrvatskoj imamo znanje i iskustvo kojim možemo konkurirati svjetskim trendovima. Isto je i odraz hrvatskog visokog obrazovanja, a Zvijezda s ponosom podržava inicijative za razvoj izvrsnosti. Suradnja s Ekonomskim fakultetom stvara most između teorije i stvarnog iskustva, potičući razvoj visokokvalitetnih stručnjaka koji će doprinijeti rastu hrvatskog gospodarstva. Studenti su u rješavanju poslovnog slučaja pokazali izniman entuzijazam, znanje i kreativnost, a posebno čestitke dajemo timu koji je osvojio prvo mjesto. Nastavit ćemo podržavati inicijative koje spajaju akademsku zajednicu i industriju te se veselimo daljnjoj uspješnoj suradnji s Ekonomskim fakultetom“, poručila je članica uprave Zvijezde, Dajana Mrčela.

„Čestitam svim timovima koji su se natjecali u rješavanju ovog poslovnog slučaja, a posebice onima koji su isporučili tri najbolja rada. Vjerujemo da će stečena iskustva predstavljati kvalitetan oslonac u njihovom daljnjem akademskom i karijernom putu, ali i da će im ova priznanja pružiti vrijednu referencu pri budućem zaposlenju. U skladu s našim ciljem obogaćivanja nastavnih sadržaja praktičnim iskustvima, Ekonomski fakultet u Osijeku nastavit će studentima pružati važna praktična iskustva iz realnog sektora kroz uključivanje u stvarne poslovne slučajeve naših partnerskih kompanija. Kroz gostujuća predavanja stručnjaka iz poslovnog svijeta, studijske posjete tvrtkama te druge povezane aktivnosti, želimo pružiti studentima, ne samo teorijsko znanje, već i praktične vještine potrebne za uspješan ulazak na tržište rada“, rekao je prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

„Natjecanja pružaju studentima prilike za stjecanje praktičnih znanja iz strategije marketinga i ubrzavaju stvaranje kompetencija budućih marketinških stručnjaka. Zvijezda s ponosom sudjeluje u takvim inicijativama visokog obrazovanja jer odražavaju našu posvećenost izvrsnosti i razvoju mladih talenata. Čestitke još jednom svim timovima na njihovim postignućima“ izjavio je Gašpar Novak, direktor marketinga Zvijezde.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

U izvješću evaluacijskog tima posebno su istaknuti EFOS-ova usmjerenost na tržišne potrebe, održivost, digitalnu transformaciju i snažna povezanost s poslovnim sektorom

Ekonomski fakultet u Osijeku ostvario prestižnu međunarodnu CEEMAN akreditaciju

Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS), sastavnica Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, uspješno je završio zahtjevan proces međunarodne re-akreditacije CEEMAN IQA (International Više…

Inicijativa Student uz studenta izražava najiskreniju zahvalu svim sugrađanima i sugrađankama koji su neumorno čekali maratonce, donirali potrepštine i osigurali najtopliju dobrodošlicu studentima koji trče za pravdu i istinu.

Osječani dočekali srpske maratonce na najljepši način: “I drug je lega!”

U petak, unatoč žestokoj kiši, 20-ak srpskih studenata u blokadi oko 23 sata uspješno su stigli u Osijek. Brojni osječki Više…

Sloganom Fondovog  natječaja „Budi razlika da se smanji plastika“ djecu i mlade se želi potaknuti na promjene koje svatko od njih može napraviti prvo u svom domu, zatim i u široj zajednici, a sve kako bi očuvali okoliš u kojem živimo

Nagradni eko natječaj Fond za zaštitu okoliša za učenike osnovnih i srednjih škola

Nagradni eko natječaj Fond za zaštitu okoliša za učenike osnovnih i srednjih škola Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Za razliku od virusnih infekcija koje su učestalije tijekom jeseni i zime, proljetne alergije često ostaju neprepoznate, budući da njihovi simptomi mogu podsjećati na običnu prehladu

Proljetne alergije kod djece: Kada reagirati i kako olakšati simptome

U avanturu će ih voditi dvorska pripovjedačica Nikolina Baškarad, a svako dijete i roditelj na kraju ture odlazi kući s uspomenom – i možda posebnom kraljevskom titulom

“Potraga za blagom” – čarobna obiteljska avantura u perivoju Dvorca Eugena Savojskog

Radionica je održana s ciljem poticanja suradnje, razvoja socijalnih vještina i stvaranja ugodnog okruženja za učenje kroz igru

Učenici II. gimnazije Osijek održali radionicu u OŠ “Dobriša Cesarić”