(FOTO) Urnebesno duhovita kampanja Turističke zajednice OBŽ: Pogodili u sridu s kulenom…
Nisu stali na kulenu, ima i ljute i slatke paprike, vinograda... - Osam vizuala pravi su za krilaticu kampanje "Hedonizam je na istoku"
Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji nudi istok Hrvatske.
Uz krilaticu “Hedonizam je na istoku” i duhovitu kampanju koja je rezultat suradnje s marketing agencijom BBDO iz Zagreba te suvremeni vizual koji prikazuje bogatstvo Slavonije i Baranje osječkog dizajnera Marko Jovanovca, TZ Osječko-baranjske županije želi skrenuti pažnju na zanimljiviju ponudu destinacije.
Uz novootvorenu turističku atrakciju smještenu u Parku prirode Kopački rit – interpretacijski centar Tikveš, tu su brojne obiteljske i povijesne vinarije, Državna ergela Đakovo, autentična turistička gospodarstva, divni Osijek i Đakovo, nepregledna polja žita i uljane repice, impresivni krajolici smješteni uz Dunav i Dravu, plemićka ostavština i obilje hedonizma nadohvat ruke.
“Sve su to razlozi da ovog proljeća krenite u otkrivanje Slavonije i Baranje!” pozivaju iz Turističke zajednice Osječko-baranjske županije.
Osam duhovitih vizuala ove kampanje pogledajte ispod:
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?