ŽIVOT

(FOTO) Urnebesno duhovita kampanja Turističke zajednice OBŽ: Pogodili u sridu s kulenom…

Nisu stali na kulenu, ima i ljute i slatke paprike, vinograda... - Osam vizuala pravi su za krilaticu kampanje "Hedonizam je na istoku"

Objavljeno 11.05.2022
Ivona Amidžić

Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji nudi istok Hrvatske.

Uz krilaticu “Hedonizam je na istoku” i duhovitu kampanju koja je rezultat suradnje s marketing agencijom BBDO iz Zagreba te suvremeni vizual koji prikazuje bogatstvo Slavonije i Baranje osječkog dizajnera Marko Jovanovca, TZ Osječko-baranjske županije želi skrenuti pažnju na zanimljiviju ponudu destinacije.

Uz novootvorenu turističku atrakciju smještenu u Parku prirode Kopački rit – interpretacijski centar Tikveš, tu su brojne obiteljske i povijesne vinarije, Državna ergela Đakovo, autentična turistička gospodarstva, divni Osijek i Đakovo, nepregledna polja žita i uljane repice, impresivni krajolici smješteni uz Dunav i Dravu, plemićka ostavština i obilje hedonizma nadohvat ruke.

“Sve su to razlozi da ovog proljeća krenite u otkrivanje Slavonije i Baranje!” pozivaju iz Turističke zajednice Osječko-baranjske županije.

Osam duhovitih vizuala ove kampanje pogledajte ispod:

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Poduzetnice i ostale nazočne žene uključene u poslovni svijet, na seminaru održanom u Velikoj vijećnici Županijske skupštine u Osijeku, pozdravio je obnašatelj dužnosti župana Mato Lukić. Uručio im je ruže te čestitao njihov Dan

Poduzetnički obzor special – Žene u poduzetništvu

Povodom Međunarodnog dana žena danas (8. ožujka 2024. godine) u organizaciji Upravnog odjela za gospodarstvo Osječko-baranjske županije održan je seminar Više…

Građanska dužnost je prijaviti bilo koji oblik nasilja, a svojim postupanjem dokazujemo da je Grad Osijek ali i Osječko-baranjska županija mjesto nulte tolerancije na nasilje, a ovakvim postupanjem možemo unaprijediti život u lokalnoj zajednici

U Osijeku održana plesna kampanja protiv nasilja nad ženama – “Milijarda ustaje”

Kampanja “One Billion Rising” ili „Milijarda ustaje“ započela je na Valentinovo 2012. kao inicijativa za podizanje svijesti o uznemirujućoj statistici Više…

S obzirom da su Slovenci veliki ljubitelji prirode, ljubljanski sajam bio je idealno mjesto za predstavljanje prirodnih ljepota Slavonije i ponude aktivnog turizma

Predstavljanje Slavonije u Sloveniji

Predstavljanje Slavonije u Sloveniji Na turističkom sajmu „Alpe-Adria“ koji se od 31. siječnja do 3. veljače 2024. održao po 34. Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

U Auro Domus poslovnicama diljem Hrvatske ti klijenti svakodnevno dobivaju nekoliko stotina ili tisuća eura. I vrlo često se iznenade činjenicom da su u zamjenu za slomljeni lančić ili ogrlicu koju ne nose godinama mogli u samo nekoliko trenutaka dobiti dovoljno sredstava za zatvore minus na tekućem računu ili si priušte nešto što su dugo željeli.

Požurite i iskoristite visoke cijene: Otkup zlata sada se najviše isplati

Biciklijada se i ove godine organizira u znak podrške nacionalnoj kampanji Hrvatskog knjižničarskog društva za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom "I ja želim čitati"

FFOS-ova BICIKLIJADA 2024.

Izvučen je dobitnik 3.000 eura za shopping u Portanovi,  čak 50 trgovina u Portanovi nudilo je rođendanske popuste, mađioničar, disco hostese i ljudi od stakla (Mirror crew) napustili su Portanovu, velika rođendanska torta se pojela, šampanjac popio, a svih 150 nagrada koje su bile sakrivene u mnoštvu balona je pronađeno.

[FOTO] Trgovački centar Portanova proslavio 13. rođendan uz vrijedne nagrade, shopping s popustima i pregršt iznenađenja za posjetitelje