Futsal klub Osijek 031 u novu sezonu s dva pojačanja
MIT dizajn kao službeni sponzor kluba prihvatio se tog zadatka i završio ga je jako uspješno, što možete i sami primjetiti. Uz logotip, MIT dizajn kreira i ostatak vizualnog identiteta kluba, a uskoro će usljediti i artikli namjenjeni klupskoj trgovini koja se otvara u Pothodniku i TC Portanova.
Sam logotip još bolje prezentira klupske boje koje su crveno-plava, a upravo ta boja bila je i zaštitni znak osječkih klubova još od 1947. godine. Uz logotip, dodan je i slogan koji glasi: ”QUI AUDET ADIPISCITUR” što znači ”TKO SE USUDI, POBJEĐUJE”.
Klub je ujedno i objavio kako je u svoje redove doveo dva nova pojačanja koja bi tebala osnažiti karadar za ciljeve koji su zacrtani. Potsjetimo, prvim ciljem smatraju ulazak u 1.HMNL.
Pojačanja su Luka Agatić i Luka Zovko, a službeno predstavljanje za novinare imat će pred početak sezone u klupskim prostorijama.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?