Google Online Marketing Challenge – 4, godinu zaredom osječani najbolji
Osječki studenti nastavili su tradiciju započetu tijekom protekle tri godine. U sastavu u kojem su bili Ines Strmotić, Filip Grgurić i Krešimir Repušić, ponovno su najbolji među hrvatskim ekipama koje su sudjelovale na Google Online Marketing Challengeu. Osim što su bili prvi u domaćoj konkurenciji u natjecanju koje se temelji na upravljanju AdWords kampanjama, mogu se pohvaliti i 25. mjestom u Europi.
Ovogodišnje izdanje Google Online Marketing Challengea prošlo je s nastavkom trenda iz protekle tri godine, još jednom s pobjedom studenata iz Osijeka. U sastavu u kojem su bili Ines Strmotić, Filip Grgurić i Krešimir Repušić, koji su se uključili u natjecanje kao studenti diplomskog studija marketinga na tamošnjem Ekonomskom fakultetu, zauzeli su prvo mjesto u Hrvatskoj i 25. u Europi. Među objavljenim rezultatima ovogodišnjeg GOMC-a, osječka trojka može se pronaći s identifikacijskim brojem 8592111720.
Sada već tradicionalno uspješno osječko kormilarenje Googleovim AdWords kampanjama nije nastalo ni iz čega. Pomogla je suradnja tamošnjeg Ekonomskog fakulteta i digitalne agencije Escape, također iz Osijeka. Escape se bavi upravo marketinškim kampanjama na Googleu, zanima ih i analiza njihove učinkovitosti, a sve su jači i u širenju vlastitoga znanja i iskustva drugima.
Pročitajte cijeli tekst na Netokracija.com
Foto: Netokracija.com
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?