GOSPODARSTVO

GPP i HŽ odlučili – Uskoro jedna mjesečna karta za oba prijevoznika u OBŽ!

Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima ... iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku

    Objavljeno 22.08.2018
    Alan Srčnik

    Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima … iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku, a kako bi došli do konačne destinacije. Bilo je to i skupo.

    Ali, postaje prošlost …

    Doskora će još imati dvije karte, jednu za HŽ, a drugu za GPP, ali po povoljnijim uvjetima i na jednom prodajnom mjestu, na osječkom željezničkom kolodvoru … I to od 1. rujna. A čim prije, karta će se pretvoriti u jednu, zajedničku.

    Župan Ivan Anušić, zamjenik gradonačelnik Grada Osijeka Boris Piližota, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz Željko Ukić i Mario Šapina, direktor GPP Osijek potpisali su Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Osječko-baranjske županije i Grada Osijeka.

    Nakon potpisivanja Sporazuma, predsjednik Uprave HŽPP Željko Ukić i direktor GPP Osijek Mario Šapina potpisali su i Ugovor o poticanju integriranog prijevoza uvođenjem zajedničke pretplatne karte HŽPP-GPP Osijek.

    To znači upravo ono što smo pisali u uvodu. Jedna mjesečna karta za HŽ i GPP na području OBŽ!

    Ovakva praksa egzistira u svijetu već neko vrijeme. Točni Švicarci to imaju godinama. Ondje se iz ‘xyz’ ulice u Baselu tramvajem odvezete na kolodvor i onda gdje god … Vlakom nastavite put do sela u drugom kantonu, presjednete na poštanski autobus i on vas odveze na točnu željenu lokaciju. Ondje je, naime, uz željeznicu i tramvaje, ‘uvezan’ i autobusni promet. Na nacionalnoj razini. No, lakše je, raumije se, kada imate po jednog državnog prijevoznika na svim kotačima …

    Dakle, Osijek je danas ispisao povijest!

    Foto: GPP (Dino Tijardović)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Autobusi primaju 41 putnika, imaju 40 stajaćih mjesta, a kada se koriste u gradskom prijevozu kapacitet im prelazi 80 ljudi. Riječ je o vozilima iz 2016. godine, s prosječnim brojem kilometara između 400 i 500 tisuća

    Osijek pojačao flotu s pet školskih autobusa vrijednih 570 tisuća eura

    Pet novonabavljenih školskih autobusa vrijednih 570 tisuća eura od ponedjeljka je u voznom parku osječkog GPP-a. Gradonačelnik Radić istaknuo je Više…

    Naime, zbog nastavka projekta modernizacije tramvajske mreže raskrižje Strossmayerove i Kanižlićeve zatvorilo se za sav promet do 24. kolovoza

    GPP – Za sav promet se zatvara raskrižje Strossmajerove i Kanižlićeve

    Zbog brojnih radova već prilično komplicirana prometna situacija u Osijeku još maloće nam se zakomplicirati. Naime, zbog nastavka projekta modernizacije Više…

    Gradu Osijeku su dodijeljena bespovratna sredstva za sufinanciranje i provedbu tri EU projekta: „OSIgurajmo im JEdnaKost 6“, „GREENERGY 2.0“ te „SMARTRIVER“

    Gradu Osijeku i osječkom GPP-u uručeni ugovori o dodijeli gotovo 380 tisuća eura za sufinanciranje europskih projekata

    Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije je u prošlu subotu u Otoku održalo svečano uručivanje ugovora iz Javnog poziva Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Ovaj dugogodišnji i cijenjeni događaj okuplja najkreativnije umove i najnaprednije inovacije iz svih područja ljudskog djelovanja, a ove godine donosi bogat i uzbudljiv program

    Hrvatska zajednica inovatora održala 23. međunarodnu izložbu inovacija ARCA 2025

    Riječ je o strateškom ulaganju čija je ukupna vrijednost ulaganja 1,75 milijuna eura, a obuhvaća treću, najnapredniju liniju za narezivanje i pakiranje te potpuno automatiziranu robotsku liniju na izlazu

    Mesna industrija DOBRO pustila u rad novu liniju za narezivanje mesnih proizvoda vrijednu 1,75 milijuna eura

    Cilj projekta je izrada cjelovite tehničke dokumentacije koja će omogućiti modernizaciju i dogradnju osnovne lučke infrastrukture

    Luka Osijek ulazi u novu fazu modernizacije – potpisan ugovor vrijedan više od 3 milijuna eura