GOSPODARSTVO

GPP i HŽ odlučili – Uskoro jedna mjesečna karta za oba prijevoznika u OBŽ!

Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima ... iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku

    Objavljeno 22.08.2018
    Alan Srčnik

    Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima … iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku, a kako bi došli do konačne destinacije. Bilo je to i skupo.

    Ali, postaje prošlost …

    Doskora će još imati dvije karte, jednu za HŽ, a drugu za GPP, ali po povoljnijim uvjetima i na jednom prodajnom mjestu, na osječkom željezničkom kolodvoru … I to od 1. rujna. A čim prije, karta će se pretvoriti u jednu, zajedničku.

    Župan Ivan Anušić, zamjenik gradonačelnik Grada Osijeka Boris Piližota, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz Željko Ukić i Mario Šapina, direktor GPP Osijek potpisali su Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Osječko-baranjske županije i Grada Osijeka.

    Nakon potpisivanja Sporazuma, predsjednik Uprave HŽPP Željko Ukić i direktor GPP Osijek Mario Šapina potpisali su i Ugovor o poticanju integriranog prijevoza uvođenjem zajedničke pretplatne karte HŽPP-GPP Osijek.

    To znači upravo ono što smo pisali u uvodu. Jedna mjesečna karta za HŽ i GPP na području OBŽ!

    Ovakva praksa egzistira u svijetu već neko vrijeme. Točni Švicarci to imaju godinama. Ondje se iz ‘xyz’ ulice u Baselu tramvajem odvezete na kolodvor i onda gdje god … Vlakom nastavite put do sela u drugom kantonu, presjednete na poštanski autobus i on vas odveze na točnu željenu lokaciju. Ondje je, naime, uz željeznicu i tramvaje, ‘uvezan’ i autobusni promet. Na nacionalnoj razini. No, lakše je, raumije se, kada imate po jednog državnog prijevoznika na svim kotačima …

    Dakle, Osijek je danas ispisao povijest!

    Foto: GPP (Dino Tijardović)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Autobusi primaju 41 putnika, imaju 40 stajaćih mjesta, a kada se koriste u gradskom prijevozu kapacitet im prelazi 80 ljudi. Riječ je o vozilima iz 2016. godine, s prosječnim brojem kilometara između 400 i 500 tisuća

    Osijek pojačao flotu s pet školskih autobusa vrijednih 570 tisuća eura

    Pet novonabavljenih školskih autobusa vrijednih 570 tisuća eura od ponedjeljka je u voznom parku osječkog GPP-a. Gradonačelnik Radić istaknuo je Više…

    Naime, zbog nastavka projekta modernizacije tramvajske mreže raskrižje Strossmayerove i Kanižlićeve zatvorilo se za sav promet do 24. kolovoza

    GPP – Za sav promet se zatvara raskrižje Strossmajerove i Kanižlićeve

    Zbog brojnih radova već prilično komplicirana prometna situacija u Osijeku još maloće nam se zakomplicirati. Naime, zbog nastavka projekta modernizacije Više…

    Gradu Osijeku su dodijeljena bespovratna sredstva za sufinanciranje i provedbu tri EU projekta: „OSIgurajmo im JEdnaKost 6“, „GREENERGY 2.0“ te „SMARTRIVER“

    Gradu Osijeku i osječkom GPP-u uručeni ugovori o dodijeli gotovo 380 tisuća eura za sufinanciranje europskih projekata

    Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije je u prošlu subotu u Otoku održalo svečano uručivanje ugovora iz Javnog poziva Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Portanova i ovog vikenda ostaje omiljena destinacija za obiteljsko druženje, igru i inspiraciju

    Vikend za cijelu obitelj u Portanovi – uz lego radionice i nove kolekcije

    Jedan od najvećih POS projekata u povijesti grada - Na gotovo 13.000 četvornih metara izgradit će se 206 stanova u tri građevinske cjeline s podzemnom i do šest nadzemnih etaža

    Potpisani ugovori za najveći POS projekt u Osijeku. Kreće izgradnja 206 stanova na križanju Vinkovačke i Dunavske ulice

    Kako bi zaštitili svoj novac od propadanja uslijed inflacije, potrebno ga je uložiti – ali ne u bilo što, već u imovinu koja donosi prinos koji je veći od inflacije te je istovremeno siguran, likvidan i pristupačan

    Zlato donijelo 13 puta veću zaradu nego trezorski zapisi – u što danas uložiti?