GOSPODARSTVO

GPP: Popusti tijekom ljeta za korisnike Mastercard-a i Maestro-a

Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz ...

    Objavljeno 11.06.2019
    Alan Srčnik

    Korisnicima usluga online plaćanja su jednostavnost i sigurnost pri korištenju najbitniji faktori građenja povjerenja prema takvom tipu plaćanja – piše i javlja službena stranica osječkog prijevoznika GPP-a.

    Smartica, prva aplikacija za mobilno plaćanje putnih karata javnih prijevoznika, konstantno se prilagođava potrebama svojih korisnika te zbog toga nudi mogućnost direktnog kartičnog plaćanja. Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz.

    „Gotovo pet milijardi ljudi u svijetu koristi mobilne telefone, a struka predviđa da će do 2022. u Europi biti više bezgotovinskih transakcija od onih koje podrazumijevaju gotovinu. Mastercard je predan pružanju praktičnog iskustva korisnicima, a upravo su inovacije poput Smartice konkretan primjer ostvarivanja vizije o omogućavanju plaćanja preko svakog povezanog uređaja“, istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

    Aplikacija za bezbrižno putovanje gradskim prijevozom

    Aplikacija Smartica, koju je lansirala tvrtka A1 Hrvatska, koristi se za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata. Prilikom kupnje digitalne karte unutar aplikacije korisnik dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je spremna za aktivaciju prilikom ulaska u vozilo. Podaci o svim obavljenim kupnjama kao i statusi karata dostupni su na uvid u aplikaciji u bilo kojem trenutku. Smartica je trenutno dostupna u Osijeku, Rijeci i Zadru, ali u planu je širenje u više gradova. Aplikaciju korisnici svih mobilnih operatora mogu preuzeti na servisima Google Play i Apple Store.

    Fleksibilan izbor plaćanja

    U aplikaciji je moguće plaćanje putem SMS-a, kreditnih/debitnih kartica Mastercard i Maestro te ostalih kartičnih brendova. Implementacijom mogućnosti kartičnog plaćanja, korisnicima je omogućena dodatna fleksibilnost u upravljanju izvorima plaćanja kao i bezbrižno putovanje javnim prijevozom jer nisu više opterećeni pripremanjem novčanica za kupnju karata. Opcija je to koja odgovara rastućim željama korisnika za cjelovitim digitalnim rješenjima.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Od ponedjeljka se vozi po novom rasporedu...

    Obavijest o zimskom voznom redu GPP-a

    Od ponedjeljka, 09. rujna 2019. godine GPP d.o.o. Osijek uvodi zimski vozni red koji će biti u primjeni do 17. lipnja 2020. Više…

    Samo ono u Cara Hadrijana ... Zapravo :)

    Prodajna mjesta GPP-a danas i sutra mrvicu trpe zbog godišnjih odmora

    ZBOG GODIŠNJIH ODMORA PRODAJNO MJESTO U C. HADRIJANA 1 (remiza)  01. I 02. KOLOVOZA ĆE RADITI  OD 06,30 DO 13,30 SATI, A U SUBOTU 03. KOLOVOZA NEĆE Više…

    Subotom je psima najkraće vrijeme vožnje ...

    GPP: Raspored za pse u tramvajima i autobusima

    GPP Osijek objavio je raspored prijevoza pasa u autobusima i tramvajima, a gdje valja pripaziti na vrijeme do kojeg je Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Naporan i dugotrajan posao pretvorite u mačji kašalj!

    Riješite se svih nemogućih grinja u Vašim madracima i kaučima brzo i jednostavno

    Napokon smo i to dočekali - Dužnici mogu tražiti povrat novca

    Banke izgubile spor oko ‘švicaraca’ – Vrhovni sud presudio u korist potrošača

    Plovidba Dunavom i Bosutom, vožnja fijakerima, promatranje ptica, besplatni obilasci muzeja, gurmanska ruta… U Vukovarsko-srijemskoj županiji sve je spremno za DHT

    Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma