GOSPODARSTVO

GPP ‘ubrizgava’ 267.189.150,00 kuna za tramvaje

Modernizacija tramvajske infrastrukture predviđa tračnice, stajališta, tramvaje, remizu ...

    Objavljeno 09.05.2018
    Alan Srčnik

    Europska unija sufinancira približno 200.000.000,00 kuna, ostatak drugi izvori, a ukupno će 267.189.150,00 kuna biti ‘ubrizgano’ u ‘krvotok’ osječkih tramvaja tvrtke GPP, a u sklopu projekta – Modernizacija tramvajske infrastrukture na području grada Osijeka.

    Rečeno je to među ostalim na konferenciji za novinstvo GPP-a, uvodnoj konferenciji u projekt, njegovu realizaciju.

    Riječ je o 2. fazi puno veće cjeline, vrijedne i 100.000.000 eura, a kojom se zapravo stvaraju pretpostavke nabavi niskopodnih tramvaja, što će zapravo ozbiljno podići razinu usluge tvrtke GPP i u perspektivi povećati broj putnika, veselih zbog novog komfora.

    Razumije se, posredno će se obnovom tramvajske pruge i kontaktne mreže povećati sigurnost putnika i vozača odmah, smanjiti troškovi održavanja, a u 3. fazi ćemo ozbiljno osjetiti napredak.

    Prvo slijedi obnova 9,5 kilometara pruge. Od Trpimirove do HEP-a, od glavnog Trga do Kanižlićeve, ali i od Lidla do Višnjevca, kao i kompletna pruga za ‘Kolodvorac’. Uključuje to i naponsku mrežu, ispravljačke stanice … i zanimljivo – novu ‘remizu’ na istočnom kraju grada, gdje bi stara, u perspektivi mogla mostati i muzej.

    Kada to sve bude dovršeno, slijedi 3. faza, ali to ne pokrivaju spomenuti novci, već novi natječaj i novi projekt unutar većeg projekta. Važno je znati da 2. faza završava 2021. godine, 3. faza dvije godine poslije.

    Foto i video: Facebook

    Modernizacija tramvajske infrastrukture

    Modernizacija tramvajske infrastrukture

    Objavljuje Gradski Prijevoz Putnika u 8. svibnja 2018

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima ... iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, a onda presjedati s novom mjesečnom kartom na tramvaj i autobus u Osijeku

    GPP i HŽ odlučili – Uskoro jedna mjesečna karta za oba prijevoznika u OBŽ!

    Koliki je samo problem bio studentima, radnicima, đacima … iz primjerice Đakova putovati za Osijek, imati mjesečnu kartu za vlak, Više…

    Ovakva praksa egzistira u svijetu već neko vrijeme, točni Švicarci to imaju godinama. Ondje se iz 'xyz' ulice u Baselu tramvajem odvezete na kolodvor i onda gdje god ...

    GPP i HŽ sklapaju ugovor – Jednom kartom od Đakova do primjerice ul. Hrvatske Republike?

    Zločesti bi ustvrdili – sada će kasniti – x2. Ali, mi nismo takvi. Nas veseli. GPP i HŽ sklapaju ugovor! Znači Više…

    Za 'svjedoke' su imali gradonačelnika, zamjenika i predsjednika Gradskog vijeća ...

    Uskoro stižu novi autobusi u Osijek – GPP i Auto Hrvatska potpisali

    Mario Šapina, direktor Gradskog prijevoza putnika d.o.o. Osijek i direktor tvrtke Auto Hrvatska d.o.o., Mario Fabek, potpisali su danas ugovor Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    'Čepinski ipsilon' je prošlost. Stigao je kružni tok. Razumije se, vozilo se i za vrijeme izgradnje, samo usporeno, ili uz manje obilaske ...

    Čepinčani se već voze kružnim tokom: Čepin prohodan!

    Kako je razumno pilanu otvoriti u šumi ili tik do nje, tako je i u Osijeku razumno investirati u razvojni program gdje je zaista veliki broj stručnjaka iz IT sektora ...

    I Mate Rimac jučer otvorio ured u Osijeku

    21. Osječki jesenski sajam u prvi plan stavlja pčelarstvo i sve proizvode koji su karakteristični za naše podneblje

    21. Osječki jesenski sajam – ponuda “šarenija” od jesenjeg lišća