ŽIVOT

HAK: Stanje na cestama

Vozačima savjetujemo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila

Objavljeno 13.11.2018
Alan Srčnik

Smanjena je vidljivost zbog magle mjestimice u Slavoniji, Lici, Gorskom kotaru i Dalmaciji. Na mjestima pod maglom kolnici su vlažni i skliski.
Vozačima savjetujemo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.
Magle ima i na dionicama autocesta:
  • A3 Bregana-Lipovac između čvorova Velika Kopanica i Lipovac;
Danas, 13. studenog 2018. godine:
  • u vremenu od 07:00 do 19:00 sati bit će zatvorena županijska cesta ŽC4168 u Našicama kod križanja sa željezničkom prugom. Obilazak: DC2-DC515-LC44092-NC, ul. J.J. Strossmayera;

Zimsko je računanje vremena pa vozače motornih vozila podsjećamo da na motornim vozilima za vrijeme vožnje danju moraju biti upaljena dnevna ili kratka svjetla.

Na pojedinim dionicama autocesta i ostalih cesta u tijeku su radovi na obnovi ili izgradnji kolnika te košnje, pa vozače molimo za strpljenje i upozoravamo ih da poštuju privremenu prometnu signalizaciju i ograničenja brzine.

U prometu je i dalje veliki broj biciklista, mopedista i motociklista. Vozače ostalih vozila upozoravamo da prilikom uključivanja u promet, prestrojavanja, pretjecanja, obilaženja, polukružnog okretanja ili skretanja pripaze upravo na ovu kategoriju sudionika u prometu te im ne oduzimaju prednost prolaska na raskrižjima. Bicikliste, mopediste i motocikliste također podsjećamo da poštuju prometne propise i ograničenja brzine.
Za sav promet, zbog radova, zatvorene su ceste:
  • DC7 između mjesta Sikirevci i Slavonski Šamac;
  • DC53 u Čaglinu (između Našica i Slavonskog Broda);
Vrijeme je magle, mokrih i skliskih kolnika, ne zaboravimo nekoliko osnovnih pravila koja će nam olakšati kretanje po jesenskim kolnicima:
• Valja provjeriti stanje guma i metlica brisača,
• Obvezno uključiti kratka svjetla i danju, bez obzira na vidljivost;
• Držati propisani sigurnosni razmak između vozila, osobito kod vožnje u koloni;
• Izbjegavati nagla kočenja;
• Voziti opreznije.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Policijski službenici PU osječko-baranjske organiziraju preventivne aktivnosti vezane za Roadpolovu akciju Dan bez poginulih u prometu, svojim preventivnim aktivnostima

Dan bez poginulih u prometu – ROADPOL preventivne aktivnosti u prometu

Policijski službenici Postaje prometne policije Osijek će 18. rujna od 13 do 15 sati na različitim lokacijama u Osijeku, u koordinaciji Više…

Članovi IPA Regionalni klub Osječko baranjske, MOLE sve sudionike u prometu za oprez

Regionalni klub IPA OBŽ – počinje školska godina potreban je pojačani oprez

Dana 08. rujna 2025.godine započinje nova školska godina, što ujedno znači intenzivno sudjelovanje djece u prometu na našim cestama. Kako Više…

Tijekom vikenda, u koordinaciji sa susjednim policijskim upravama, na području cijele PU osječko-baranjske provesti će se pojačane mjere

Vozači oprez – za vikend akcija prometne policije

Tijekom vikenda, u koordinaciji sa susjednim policijskim upravama, na području cijele PU osječko-baranjske provesti će se pojačane mjere usmjerene na Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Oktobeer Fest izvukao je dobitnike, a vrijedne nagrade otišle su diljem Hrvatske budući da se na festival dolazilo iz svih krajeva Lijepe Naše

KAKVO VESELJE Došao na Oktobeer Fest i odvezao se doma u novom automobilu! Antonio iz Skradina preuzeo ključeve glavne nagrade!

Projekt, pod umjetničkim vodstvom Nikole Fallera, predstavlja jesensko izdanje ciklusa „4 godišnja doba“ u kojem se prirodni materijali – lišće, trava, zemlja – pretvaraju u efemerne umjetničke instalacije u javnom prostoru

Land art projekt “Grabljanje lišća – 4 godišnja doba”

Robotski sustav Da Vinci unio je revoluciju u liječenju raka prostate, a prve Da Vinci operacije u Hrvatskoj uspješno su odrađene u Internacionalnom Medicinskom Centru Priora u Čepinu

MC Priora u Čepinu – Dr. Kalem: Naših stotinu zahvata s Da Vincijem – što smo naučili?