ŽIVOT

HeadOnEast – ostao najbolji!

Osijek je okupan svjetlima, uz glazbu, mirise i boje te u stotinama nasmiješenih lica vjerojatno bio jedini grad u Hrvatskoj, koji je ovako raskošan program stavio na kraj godine...

Objavljeno 31.12.2021
Ivona Amidžić

Dvaput odgađan zbog kiše, pa usred pljuska otvoren, HeadOnEast je kao manifestacija pokazao sljedeće – dobre priče kiša ne koči.

Osijek je okupan svjetlima, uz glazbu, mirise i boje te u stotinama nasmiješenih lica vjerojatno bio jedini grad u Hrvatskoj, koji je ovako raskošan program stavio na kraj godine. I to je u redu, jer hedonizam nije samo čekati sunčan dan za piknik. Hedonizam je pristup u kojem u svakom trenutku života, pronalazimo ljepotu i ne bojimo se uživati. Upravu tu, najljepšu stranu hedonizma, doživjeli smo na HeadOnEast-u, koji se održao 29 i 30. prosinca u Parku kralja Držislava, kod Školjke. Kiša je prvog dana omela sve, ali nije zaustavila ništa. Jer takvim hedonizmom u kojem posjetitelji kušaju vino ispod kišobrana, u kojem se ispod suncobrana skrivaju društva uz ukusnu hranu koja se puši u rukama i gdje osvjetljene kupole ne skrivaju od pogleda nasmiješene ljude kojima ništa ne može pokvariti večer – takav hedonizam nemaju svugdje. Jer ova je priča autentična i autentično je biljka koja cvijeta i bez dovoljno vode i svjetla!

Blješteći kotač, zrake reflektora koje paraju maglovitu večer, obojane šarene kupole i šetnjice oko njih u šarenom svjetlu privlačile su pogled još iz daljine. Jedan novi dio grada, niknuo je preko noći i postao njegovo središte. Uz bubnjeve animatora i uličnih zabavljača posjetitelji su se upustili u istraživanje ove, zadnjih godina, ne-korištene lokacije. Gastro kupola nudila je okuse lokalnih chefova, u raznim varijantama, od kulena, do sushija, čipsa od šarana do slavonskog gulaša, sve uz okrepljujuće srkove kuhanog gina. Vinska kupola je ponudila svima dobro poznata vina okolnih vinogorja, uz Beckers, osječkog craft pivo koje je sljubilo nesljubljivo, ljubitelje dviju kapljica koji se rijetko susreću u istoj prostoriji. Bilo je tu i rakija, domaćih ginova, a predstavljeno je i par uspješnih projekata razvoja turističkih brendova.

Dvije su kupole u sebi ugostile svjetlosne instalacije, jer Kaleidoskop je sa svojim svjetlosnim kreacijama donio jedan nosi pristup ovogodišnjem HeadOnEast-u. Laserske interaktivne kreacije, izrada mandala, obojane površine kupola i pločnika parka upotpunjene su i sa dva izložena rada naših osječkih umjetnika, Josipa Bradnisa i Valentine Grubačević.

Atmosferu su u glazbenom smislu održala dva sjajna sastava, Mangroove iz Zagreba i naši lokalni The Morenos. Čingi Lingi čarda i Hokus Okus, uz ponudu langošica i Kurtos kalacsa, doveli su i željno očekivane street food menije u ponudu HeadOneast-a.

foto: facebook i Grad Osijek

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Svjetski poznati brend LOQI u prvoj turističkoj suradnji u Hrvatskoj donosi održive HeadOnEast suvenire

HeadOnEast s potpisom

Shopping, trening, tržnica ili putovanje – imamo novog najdražeg suputnika za svaku priliku! Turistička zajednica Osječko-baranjske županije i globalno poznata Više…

bloomiranje je koncept koji obuhvaća druženje i povezivanje poduzetnica i žena koje razmišljaju o pokretanju ili trenutno pokreću neku svoju poslovnu priču

bloomiranje & adventiranje I x-mas edition 🎅

Organizatorica “bloomiranja” vas poziva na bloomiranje & adventiranje I x-mas edition, poziv prenosimo u cijelosti. “Pozivam te da nam se Više…

Uz središnju lokaciju u Tvrđi, osječki Advent se proteže i na druge dijelove grada. Središnja božićna jelka i adventski vijenac nalaze se na Trgu pape Ivana Pavla II., a od sutra će se ondje tradicionalno paliti adventske svijeće

[FOTO] Uz The Frajle otvoren Advent u Osijeku

Uz koncert popularnog benda The Frajle u subotu je na Trgu Svetoga Trojstva u Tvrđi otvoren Advent u Osijeku 2024., Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Tijekom proteklog mjeseca plesači su sudjelovali na međunarodnom natjecanju u Zagrebu, gdje su, unatoč velikoj i snažnoj konkurenciji, osvojili dvije srebrne i dvije brončane medalje

Uspješna sezona plesnog studija Wings ispunjena medaljama, novim iskustvima i velikim izazovima

Kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o važnosti osobne sigurnosti i odgovornog ponašanja tijekom boravka na moru, u prirodi, na putovanjima i u svakodnevnim situacijama koje su česte ljeti

Kampanja “Odgovorno ljetovanje” – informativna podrška građanima i turistima za sigurnije ljeto

Novo središte vatrogasaca nije samo administrativni punkt – to je operativno i edukacijsko čvorište za jedan od najvažnijih sustava zaštite i spašavanja na području županije

Vatrogasna zajednica Osječko-baranjske županije dobila novi ured u Osijeku – sustav od 10.000 članova spreman za sve izazove