Hrvatska u društvu Pariza, Rio de Janeira i New Yorka
Iskusite let balonom, pivsku kupku, vožnju starim Yugom noću, izradite vlastitu čokoladu, uživajte u panoramskom letu...
Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili lani, uz rast broja dolazaka od 6,5% u usporedbi s godinom prije, piše GlasDalmacije.hr.
Online platforma Priceless Croatia koja okuplja najbolje od hrvatske turističke ponude je iz ljetnog projekta pretvorena u digitalno mjesto koje obogaćuje turističku ponudu tijekom cijele godine. Ovakve inicijative privatnog sektora koje unapređuju turističku ponudu odredišta i pomažu u promidžbi u inozemstvu zalog su za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata u budućnosti.
Neponovljivi i jedinstveni doživljaji
Nakon što se korisnik registrira na internetskoj stranici priceless.com, ima priliku doživjeti mogućnosti koje se ne mogu kupiti nigdje drugdje.
Tako može iskusiti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio poznati chef Mate Janković ili u panoramskom letu helikopterom iznad Dubrovnika, isprobati pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, okušati se u traženju tartufa, otkriti šarm hrvatskog „malog Beča” tijekom romantičnog vikenda, istraživati tajne podmorja podvodnim skuterom, kušati najbolja svjetska izvorna maslinova ulja, razveseliti bolju polovicu kreativnom radionicom izrade čokolade, uživati u degustaciji autohtonih vina ili posebnom obroku u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, ovladati osnovnim vještinama ekstremnih sportova u sklopu Pannonian Challengea, otkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, plesati do kasno u noć na festivalu Ultra Europe, uživati na koncertu Jacoba Colliera u Šibeniku ili planinariti po Velebitu i spavati u novouređenim pastirskim stanovima i još mnogo toga.
Osim već aktivnih iskustava, bit će dostupna i mnoga druga, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularne događaje i još mnogo toga.
Na taj način inicijative privatnog sektora poput ove predstavljaju značajnu potporu turističkoj promidžbi destinacije
Budući da je Hrvatska sredozemna zemlja u srcu Europe s mnogo prirodnih ljepota, bogatim kulturnim nasljeđem i sjajnom gastronomskom ponudom, ona je odlična platforma za jedinstvene doživljaje. Stoga je ulazak u program 2017. godine omogućio Hrvatskoj da učvrsti svoj turistički status u ovom probranom društvu, zajedno s destinacijama poput Sydneyja, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, Montreala i New Yorka.
Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, je dodala: „Ponosni smo što možemo ponuditi domaćim i stranim gostima neponovljive doživljaje koje su naši partneri organizirali samo za korisnike Mastercard kartica. U suradnji s trgovcima, nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu i poticati pozicioniranje naše zemlje kao svjetske turističke destinacije.”
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?