ŽIVOT

HTZ pokrenula promotivnu kampanju “Get to know me”

Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj

Objavljeno 13.03.2025
Darija Kovačić

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“

HTZ dovodi danas 10 svjetskih ‘blogera’ i ‘influencera’ u Osijek

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Pridruži nam se na Kindness Café-u - Dobrota je zarazna - dođi da je širimo zajedno!

Kindness Caffe druženje za mlade

Glavni gost večeri je Brtinzz, karizmatični slovenski DJ i producent s berlinskom adresom, poznat po energičnim raw / hardgroove / hypnotic setovima i izdanjima

Club Oxygene – RE:CODE

Riječ je o istraživanju provedenom na nacionalnom reprezentativnom uzorku od 1727 učenika viših razreda osnovnih škola iz svih županija Republike Hrvatske

Djeca žele promjene: Nacionalno istraživanje otkrilo zabrinjavajuće obrasce nasilja i digitalnih rizika među osnovnoškolcima