ŽIVOT

HTZ pokrenula promotivnu kampanju “Get to know me”

Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj

Objavljeno 13.03.2025
Darija Kovačić

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“

HTZ dovodi danas 10 svjetskih ‘blogera’ i ‘influencera’ u Osijek

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?

Fotografija ima rijetku moć da zaustavi vrijeme. U jednom kadru može sačuvati pogled, osjećaj, pitanje ili priču — onako kako ju je autor doživio u tom jedinom, neponovljivom trenutku

Poziv građanima na 25. izložbu fotografija autora Osječko-baranjske županije