“I tata je važan” – kampanja za poticanje aktivnog očinstva
"I tata je važan" – kampanja za poticanje aktivnog očinstva
Dječja osječka kreativna kućica provodi projekt „I tata je važan“ s ciljem poticanja očeva na veću uključenost u obiteljskom životu i aktivniju roditeljsku ulogu kroz kampanju, predavanja i program podrške očevima u Dokkici. U sklopu istoimene kampanje, 13 je osječkih očeva stalo pred objektiv fotoaparata i dopustilo nam da zabilježimo trenutke u kojima aktivno provode slobodno vrijeme sa svojom djecom. Nastala je serija autentičnih fotografija koje će naglasiti važnost aktivne uloge oca u odgoju djece i ravnopravnosti roditeljskih uloga.
Tate koji su sudjelovali u kampanji: Davor Bestvina, Atila Adam, Marijan Jovičić, Davor Lončarić, Luka Gabrić, Petar Novak, Josip Dinješ, Mario Miloloža, Bela Ikotić, Mladen Badurina, Marin Seleš, Dubravko Franjo Šokčević i Ivan Kristijan Majić.
Autori fotografija i promotivnog spota su Mario Miloloža, Mirna Šmit i Maja Varga.
Kampanji se mogu priključiti i ostali zainteresirani očevi – objavite fotografije na kojima aktivno provodite slobodno vrijeme s djecom, lajkajte i označite Udrugu Dokkica uz #itatajevažan. Fotografije ćemo uvrstiti u jedinstveni album koji ćemo objaviti na službenoj facebook stranici Udruge.
Projekt se provodi uz podršku Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Partneri u projektu su Dom zdravlja Osijek i Zavod za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije. Podršku kampanji na području Osijeka pružio je Grad Osijek dodijelivši javne gradske prostore za oglašavanje promotivnih plakata. Osim toga, plakati će biti postavljeni u prostorijama Doma zdravlja i Zavoda za javno zdravstvo.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?