ŽIVOT

Inicijativa mladih raspisala foto natječaj “Živi zdravo, hrani se zdravo”

U sklopu projekta "Uljepšajmo tržnicu", u suradnji s Tržnica d.o.o. raspisan je foto natječaj "Živi zdravo, hrani se zdravo"

Objavljeno 04.01.2022
Ivona Amidžić

U sklopu projekta “Uljepšajmo tržnicu”, u suradnji s Tržnica d.o.o. raspisan je foto natječaj “Živi zdravo, hrani se zdravo”, koji traje do 10. siječnja, u kojem se pozivaju mladi da osmisle koncept fotografije sa temom tržnice, proizvoda sa tržnice, održivog razvoja i zdravog načina života, prenosi Radio Osijek.

“Volite li ići na osječku tržnicu? Jesu li vam bitni domaći proizvodi? Odlazi li mlađa populacija na tržnicu?” pitanja su na koja pokušava odgovoriti tim studentica – projektom pod nazivom „Uljepšajmo tržnicu“, u suradnji s Tržnicom Osijek, žele mladima približiti kulturu i duh tržnice (poticanje na zdrav stil života, proaktivnost, održivi razvoj) te predstaviti tržnicu kao „kulturno dobro“ za koje se vrijedi brinuti.

Projekt je potekao iz natjecanja Shoot by Youth koji se održao 2021. godine, a namijenjen je bio prvenstveno mladima i cilj mu je bio prikazati problem zajednice, nekog mjesta ili grada te konačno rješenje i vlastite ideje kako to poboljšati.

„Htjeli bismo očuvati kulturu i duh tržnice (dugotrajna povijest odlaska građana na tržnicu i njihov suživot) te prenijeti na mlade ljubav i brigu o svom vlastitom zdravlju, o zaštiti okoliša i o lokalnoj zajednici. Cjelokupna svrha je privući mlade na tržnicu, razviti tržnicu, podići je na više standarde (eko, izgled, interaktivni sadržaji, informiranost mladih, pristupačnost, odnosno modernizacija) i proširiti potrebu za potrošnjom. Ciljana skupina su nam mladi, iz razloga što je to populacija koja najmanje posjećuje tržnicu te sa znanjem da budućnost ostaje na mladima vrijedno je dati priliku da se povežu s njom i da uvide zašto je tržnica važna vrijednost za zajednicu i pojedinca te kako je ona mjesto puno ljubavi i zajedništva“, istaknula je Viktorija Klasić, suradnica projekta “Uljepšajmo tržnicu”.

Zadatak sudionika foto natječaja je predati 1-5 fotografija s motivima koji ih vežu uz Glavnu tržnicu Osijek i općenito zdrav stil života u Slavoniji, a na natječaj su pozvani mladi od 18 do 28 godina.

Pobjednici će biti proglašeni 17. siječnja, a nagrade će biti dodijeljene na dan otvaranja izložbe, 30. siječnja. Želja je da izložba fotografija na glavnoj osječkoj tržnici bude trajna, kako bi „tržnica postala ugodnije mjesto za građane i posebno mlade.”

foto: arhiva

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Izložba najboljih fotografija i dodjela nagrada autorima bit će održana u Osijeku, 3. listopada 2025. na konferenciji AgroRocks.

RuralFoto 2025 – zatvorene nominacije, slijedi izbor najboljih!

Prvi dan jeseni bio je ujedno i posljednji dan nominacija za RuralFoto 2025, treće izdanje jedinstvenog internetskog foto natječaja posvećenog Više…

Cilj natječaja je istaknuti prirodne ljepote rijeke Drave te njezinu važnost za lokalnu zajednicu i očuvanje bioraznolikosti

Poziv na foto natječaj: “Živjeti s Dravom – kalendar 2026.”

U povodu obilježavanja Međunarodnog dana rijeke Drave, Javna ustanova za zaštitu prirode Osječko-baranjske županije raspisuje foto natječaj „Živjeti s Dravom“, koji će Više…

Utvrđeno je postojanje osnovane sumnje da je 19-godišnjak počinio kazneno djelo teške krađe

Policija pronašla kradljivca novca

Provedenim kriminalističkim istraživanjem policijskih službenika I. policijske postaje s ispostavom Čepin utvrđeno je postojanje osnovane sumnje da je 19-godišnjak počinio Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

„Naša kampanja temelji se na jednostavnoj, ali moćnoj poruci – Uz tebe sam. Jer svaka odluka o zdravlju lakša je kada znate da niste sami,“ poručila je Anita Bujanić, mag. pharm. iz Health Hub-a

“UZ TEBE SAM”  – Vaša podrška nekome može značiti – život:  Podijelite i Vi riječ ohrabrenja oboljelima od raka dojke i prostate!

Voliš putovanja, kvizove i dobru zabavu? Želiš otkriti kako besplatno istraživati Europu? Onda je ovaj kviz baš za tebe!

Pub kviz “Put pod noge”

Svaki korak koji sudionici naprave podsjetnik je da nestala djeca nikada ne smiju biti zaboravljena, a da broj za nestalu djecu 116 000 mora postati dio svijesti svakog građanina

Find Me 2025 – svaki korak nosi poruku nade