Internet marketing kao preduvjet za uspješan rast na webu
Za uspješan rast poslovanja potrebna i promocija na internetu
Nakon izrade web stranice ili aplikacije, posao se nastavlja jer za uspješan rast potrebna je i promocija na internetu.
Prošlo je vrijeme kada je bilo dovoljno izraditi web stranicu ili aplikaciju, predati je klijentu u ruke i fokusirati se prema novome poslu. Kada se pogleda rast informatičkih tvrtki koje su okrenute u smjeru internet poslovanja, sve bitnije postaje objedinjavanje usluga gdje se osim izrade projekata treba razmišljati i o njihovoj promociji. Tu u priču ulazi internet marketing u svim mogućim verzijama – od besplatnih do plaćenih promocija, analiza, praćenja posjetitelja i konstantne komunikacije na novim medijima. To je uvidjela i osječka tvrtka Ofir d.o.o. koja se uz održavanje hardvera bavi izradom web stranica i aplikacija te njihovom promocijom na društvenim mrežama i tražilicama.
Sam pojam internet marketing može obuhvaćati široku paletu aktivnosti s kojima je cilj potencijalnom kupcu ili korisniku predstaviti svoj proizvod, odnosno uslugu. Čak i ako ne postoji budžet za marketing, broj društvenih mreža koje se danas koriste pruža šarolike mogućnosti za približavanje prema krajnjem korisniku. Ipak, sve je lakše kada se može potrošiti i nešto novaca za oglašavanje jer se putem Facebooka i Google AdWordsa može ciljati veoma specifična publika te pratiti potrošnju i rezultate, odnosno, učinkovitost promotivnih aktivnosti.
Druga strana odnosi se na pristup koji ne zahtijeva financijska ulaganja poput email kampanja, gerila marketinga ili sudjelovanja na stranicama gdje obitavaju potencijalni korisnici. Čak i samo dijeljenje sadržaja može imati učinka ako se radi o nečemu što može postati viralno kao što primjerice može biti video poput ove reklame za oštrice za brijanje. Važno je spomenuti i optimizaciju za tražilice koja iako ne spada u samu strukturu marketinga, dijeli poveznice s već navedenim mogućnostima promocije stranice. Ukratko, bez konkretnog plana, internet marketing koliko god može biti odskočnica za uspjeh, jednako tako može biti gutač financija i vremena jer koliko god se to činilo lagano, zapravo je u praksi potpuno suprotno.
Upravo zbog toga, Ofir je proširio paket usluga koji prilikom realizacije projekta mogu ponuditi izradu cjelokupnog plana poslovanja i vizualnog identiteta – od izrade do promocije. Iskustvo je pokazalo kako je puno lakše aktivnosti planirati od nule nego kada se s marketingom kreće nakon izrade web stranice koja možda i nije najbolje pripremljena za potencijalne nove posjetitelje. Kako bi si olakšali posao, Ofir je svom developerskom timu pridodao i marketinški dio kao zaseban brand marketingiraj.me s kojim klijente, a i sebe promoviraju na virtualnoj pozornici.
Stoga, njima je internet marketing postao sastavni dio poslovanja koji se prirodno nametnuo kao idući korak u razvijanju i širenju djelatnosti. Osim što tvrtke promoviraju po društvenim mrežama, oglašavanje na Google AdWordsu i email marketing im nisu strani pojmovi. Što se prije prepozna važnost online prisutnosti, to će se lakše ostvariti kontakt s potencijalnim kupcima i posjetiteljima bez obzira na djelatnost. Jer, koliko god usmena predaja može biti super za širenje poslovanja, zašto ne imati iste te komentare i kada vas netko traži putem interneta?
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?