Intervju s Mariom Glasnovićem iz tvrtke King Kong Agency
Inspire Me konferencija koja se održava na današnji dan imat će formalni dio od 10 do 18 h na kojem će biti predavanja i radionice, a nakon toga će se od 20.00 h nastaviti zajedničko druženje u klubu Outside. Tamo će nam se pridružiti svi govornici i predavači konferencije, te ćemo se moći opustiti, družiti, povezati i razmijeniti nova iskustva i biti sudionici panela „Kako uspjeti u poslu i karijeri “ koji će se održati od 20-21h.
Naš dragi Osječanin Mario Glasnović ima iza sebe iskustvo u sportskom novinarstvu i sportskom marketingu, a danas je vješti i spretni copywriter. U slobodno vrijeme se bavi trčanjem i veliki je zaljubljenik u nogomet. No, mi ćemo saznati nešto više o tvrtki King Kong Agency čiji je zaposlenik, o povodu njegova dolaska na Inspire me, ali i kako je tekao Marijev put uspjeha od trnja do zvijezda. Imati ćete priliku, ako dođete na konferenciju sudjelovati na njegovoj radionici pod zanimljivim nazivom „ Ne budi zao dok pišeš status na facu“.
Što vas je potaklo da dođete na Inspire me konferenciju i što biste htjeli prenijeti sudionicima konferencije?
Organizatori konferencije pozvali su me kako bih održao radionicu o copywritingu, kao i kolegu Karla Königa koji će govoriti o društvenim mrežama.
Htio bih zainteresirane upoznati s pojmom copywritinga, te njegovim izazovima u marketingu. Kada nekome kažem da radim kao copywriter, većina ljudi uopće ne zna što i čime se bavim. Copywriting je široj masi ljudi u Hrvatskoj dosta nepoznat pojam, a na radionici ću pokušati približiti ljudima ljepote toga posla, kao i one negativne strane.
Kada je počela poslovati vaša tvrtka i koliko vas ima u King Kongu?
King Kong je s radom počeo u veljači 2016. godine. Naša vesela, kreativna i motivirana ekipa broji osam članova od kojih svatko ima svoja zaduženja, odgovornosti i zadatke.
Čime se sve bavi King Kong Agency?
Mi smo marketinška agencija specijalizirana za društvene mreže. Strategija, komunikacija, oglašavanje i vizualni segment na društvenim mrežama naša su svakodnevica. Netko će reći da cijeli dan visimo na Fejsu i Instagramu i još nam plate za to, ali taj posao je vrlo zahtjevan i izazovan. Društvene mreže rade 0-24 i uvijek treba biti spreman na reakciju. Analiza, istraživanje i komunikacija također su vrlo važan dio našeg posla.
Za koji dio ste vi zaduženi u agenciji ? Što vaš najviše raduje u vašem poslu?
U King Kongu radim kao social media manager, odnosno vodim društvene mreže klijentima za koje sam odgovoran, a taj posao ima dosta copywriting zadataka. Svaki dan u agenciji donosi nove izazove, nema kolotečine, a ekipa ljudi s kojima radim je odlična. To me zapravo i najviše veseli, svakodnevni izazovi i odlična atmosfera među kolegama.
Koliko vam je pomoglo prethodno iskustvo u sportskom novinarstvu u današnjem poslu koji radite u agenciji ?
Itekako je pomoglo. Sportsko novinarstvo je vrlo izazovan i težak posao i svaki dan je potpuno drugačiji od prethodnog. Tako je i u marketingu. Nažalost, u Hrvatskoj je sportsko novinarstvo na dosta niskim granama, ali to je neka druga tema. Stvari koje sam naučio u novinarstvu mogu se primijeniti i u marketingu, a to su brzina reakcije, komunikacija i kreativni segment koji je vrlo važan.
Možete li ukratko reći koje odlike je bitno imati da bi postao uspješan copywriter?
Kad budem postao uspješan copywriter odgovorit ću vam na to pitanje, haha. Mislim da uspješan copywriter mora biti kreativan, brz i naravno mora biti pismen. To su temeljne osobine koje, prema mojem iskustvu, mora imati svaki copywriter.
Koji su poznati uspješni projekti koje je ostvarila vaša agencija?
Moram reći da smo se u relativno kratko vrijeme vrlo brzo pozicionirali na tržištu kao kreativni, drugačiji i vrlo profesionalni. Od nedavno imamo priliku voditi društvene mreže za jedan od najvećih brandova u regiji, vodimo društvene mreže za gotovo sve veće tvrtke iz Osijeka. Ipak, mislim da uspjeh nije ono što imate, nego ono što jeste.
S kojim poteškoćama se susrećete u svakodnevnom poslu?
Kao i svaki posao, rad u agenciji ima svoje dobre i loše strane. Naravno, komunikacija je najvažnija. Većina vremena i energije odlazi na komunikaciju kao i u većini poslova. Komunikacija s klijentom, s korisnikom, s kolegama u agenciji… Vrlo je važno dobro slušati i prenositi najvažnije poruke, a to zapravo oduzima najviše vremena. Jesam rekao da je komunikacija jako bitna?
Društvene mreže su nekada poput prave džungle, a mi se u tome nekako najbolje snalazimo.
Jeste li vaša firma osvajala do sada neke nagrade?
Vjerojatno će ovo zvučati kao totalni klišej, ali jedino pravo mjerilo je zadovoljstvo naših klijenata. Mi smo mlada agencija koja raste iz dana u dan i vrijeme za osvajanjem nagrada tek dolazi.
Mislite da se kroz zapošljavanje mladih u informatičkim agencijama poput vaše može spriječiti njihov odlazak iz Osijeka i Hrvatske, ako oni imaju dovoljno volje i entuzijazma?
O ovoj temi možemo razgovarati satima. Neću reći ništa novo kada kažem da grad Osijek ima ogroman potencijal, a pitanje zašto ga ne iskorištavamo je pitanje koje treba poslati na prave adrese.
Mislim da se sigurno može spriječiti odlazak, a na tome treba konkretno raditi, ne samo pričati. Iako su vrlo važni, volja i entuzijazam često nisu dovoljni. Smatram da lokalna i regionalna zajednica i naša država jednostavno ne čine dovoljno kako bi zaustavili to što se događa. Stalno se priča u odlascima, i o tome svakako treba govoriti, ali važno je i fokus staviti na pozitivne priče.
Helena Mašaberg
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?