GOSPODARSTVO

Istraživanje AEM-a o utjecaju pandemije na poslovanje elektroničkih medija

Istraživanjem će se prikupiti podaci o financijskom utjecaju pandemije, ali i njezinom utjecanju na kvalitetu programa medijskih nakladnika

    Objavljeno 25.01.2021
    Darija Kovačić

    Agencija za elektroničke medije (AEM) u ponedjeljak je izvijestila da provodi istraživanje kojim će dobiti jasniju sliku utjecaja pandemije na poslovanje elekroničkih medija u 2020. godini.

    Od ponedjeljka, 25. siječnja pa do nedjelje, 31. siječnja  bit će otvorena online anketa koja će e-mailom biti poslana svim elektroničkim medijima upisanima u Upisniku pružatelja medijskih usluga, elektroničkih publikacija i neprofitnih proizvođača audiovizualnog i radijskog programa a koje vodi Agencija, odnosno Vijeće za elektroničke medije, izvijestili su iz AEM-a.

    Ističu da je anketa kratka i potpuno anonimna.

    Istraživanjem će se prikupiti podaci o financijskom utjecaju pandemije, ali i njezinom utjecanju na kvalitetu programa medijskih nakladnika, navode iz AEM-a.

    “Isto tako cilj je dobiti informacije o broju zaposlenika u medijima koji su bili zaraženi virusom i broju preminulih, kao i podatke – to jest ocjenu medija o načinu kako su sami mediji informirali javnost o pandemiji i kako su mjerodavne institucije informirale medije o pandemiji”, dodaje se u priopćenju AEM-a, kojim se pozivaju svi elektronički mediji na suradnju.

    (Hina)

    Foto: unsplash

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Osječka firma Life Story Link donosi inovativno rješenje za čuvanje uspomena na preminule, kroz izradu metalnih memorijalnih pločica za nadgrobne spomenike

    Inovacija u memorijalima: “Life Story Link” iz Osijeka

    U današnjem digitalnom dobu, čuvanje uspomena na voljene osobe postaje sve važnije. Osječka firma Life Story Link donosi inovativno rješenje Više…

    Građani Hrvatske trebali bi posvećivati više pažnje prilikom pripreme i čuvanja hrane, a deklaracije čita njih gotovo 95%. Pogledajte zanimljive rezultate ovog istraživanja.

    Panel rasprava u Osijeku – Istraživanje HAPIH-a o navikama hrvatskih građana vezanim uz kupovinu, pripremu i čuvanje hrane

    Iako je odgovornost za sigurnost hrane na svima u procesu od proizvodnje do onoga tko je stavlja na tržište, kupovinom Više…

    Eurostat je objavio prvo službeno istraživanje o bacanju hrane u Europskoj uniji koje je napravljeno po zajedničkoj metodi u svim državama članicama...

    Objavljeno prvo službeno istraživanje o bacanju hrane u EU

    Eurostat je objavio prvo službeno istraživanje o bacanju hrane u Europskoj uniji koje je napravljeno po zajedničkoj metodi u svim Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea