Jedno od ‘vrućih’ zanimanja: Stručnjaci za društvene mreže
Poznato je da se čak 96 posto pripadnika generacije Y koristi društvenim mrežama. Tako Facebook broji više od 10 stotina milijuna registriranih korisnika, a na Twitteru se dnevno izbaci preko 100 milijuna „tvitova“.
Sve to dovodi do ukidanja nekih vrsta poslova, a stvara i nove poslove i zanimanja. Ne bismo se iznenadili kada bi se uskoro uvele kvalifikacije za zanimanja poput stručnjaka za Facebook, osobe koje se bave pozicioniranjem tvrtke, usluge ili proizvoda na toj društvenoj mreži.
Postoje i koordinatori virtualnih zajednica, koji se brinu o profilima na društvenim mrežama, komuniciraju i odgovaraju na pitanja vezanih za Facebook. Prošle godine je stručnjak za Facebook bio jedan od najtiražnijih mjesta u SAD-u.
‘U Hrvatskoj se koordinatori virtualnih zajednica na profesionalnijoj razini razvijaju više od dvije godine i zanimljivo je da smo zbog broja stvarnih profesionalaca u toj branši vodeći u široj regiji.“– izjavio je Ivan Brezak Brkan, urednik magazina o internetskom poslovanju Netokracija.com.
Ipak, još konkretno ne postoji razumijevanje tih poslova, pa mnogi tehnološki i marketinški profesionalci ulaze u jedan aspekt posla ne znajući što ih čeka.
Srećom, riječ je o manjini na tržištu koje u Hrvatskoj raste do točke zasićenja i u kojemu će se napokon vidjeti tko doista zna ne samo što je koordinator virtualnih mreža, nego i kako se baviti tim poslom.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?