ŽIVOT

Konzum i Mastercard donirali 340.000 kuna za djecu iz socijalno ugroženih obitelji

Pola ide Udruženju Djeca prva u Hrvatskoj, a pola Svjetskom programu za hranu u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi

Objavljeno 20.11.2019
Ivona Amidžić

Konzum i Mastercard su donirali ukupno 340.000 kuna, od čega je 170.000 kuna uručeno Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi, a istovjetan iznos namijenjen je UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.

Ovogodišnje donacije rezultat su zajedničke humanitarne kampanje Konzuma i Mastercarda tijekom koje se u razdoblju od 15. listopada do 15. studenoga, od svake transakcije provedene Mastercard i Maestro karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, dio sredstava odvajao za potrebitu djecu u Hrvatskoj i Ruandi.

Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu i borbe protiv gladi školske djece u svijetu te treća godina zaredom da su sredstva namijenjena Udruženju Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima.

Donacija će se iskoristiti primarno za hranu i higijenske potrepštine za djecu

Sredstvima doniranim Udruženju Djeca prva roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine što im njihova redovna primanja ne omogućavaju. O značaju pomaganja socijalno ugroženih u Hrvatskoj najbolje govore aktualni podaci Eurostata prema kojima čak 27,9 posto građana živi na rubu siromaštva ili društvene isključenosti. Kako je riječ o nešto manje od 1,2 milijuna stanovnika, Hrvatska prema tom negativnom pokazatelju spada u vrh europskih zemalja s velikom opasnosti od siromaštva.

O kako se ozbiljnom problemu radi govori i podatak iz istraživanja koje je proveo Ekonomski institut, a prema kojem 200 do 300 tisuća djece u Hrvatskoj živi u siromaštvu, dok je svaki peti pripadnik siromašne obitelji izjavio kako je barem jedan član kućanstva tijekom posljednjih mjesec dana išao gladan na spavanje. Najčešće je to bio jedan od roditelja, da bi zadovoljio potrebe djece.

Kako je problem siromaštva još značajno izraženiji u zemljama Trećeg svijeta, Svjetski program za hranu (World Food Programme) ulaže velike napore kako bi ostvario jedan od svojih glavnih ciljeva, a to je suzbijanje gladi u svijetu do 2030. godine. Upravo kroz ovu inicijativu u partnerstvu s Mastercardom Svjetski program za hranu želi osigurati 100 milijuna školskih obroka za djecu u najugroženijim dijelovima svijeta.

„Doniramo Svjetski program za hranu diljem svijeta, a dodatno i lokalne organizacije koje pomažu obiteljima s predškolskom i školskom djecom slabijeg imovinskog statusa. Ova donacija nema samo humanitarnu notu, već kroz nju ulažemo u razvoj cijele lokalne zajednice – jer djeca su ta koja postaju pokretači razvoja i napretka u svojoj zemlji“, poručila je Gea Kariž iz Mastercarda.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Gotovo petnaest godina DOKKICA s ljubavlju, igrom i kreativnošću stvara sigurno i poticajno okruženje za rast, razvoj i zajedništvo

Podrška Dokkici u povodu nadolazeće 15. godine djelovanja

Dječji kreativni centar DOKKICA početkom 2026. godine obilježava 15 godina postojanja, tijekom kojih je postao jedno od prepoznatljivih mjesta u Više…

Tehnologija se razvija brže nego ikad, a s njom i mogućnosti, ali i rizici s kojima se naši najmlađi svakodnevno susreću

Djeca u digitalnom svijetu: znanje, suradnja i razumijevanje kao najbolja zaštita

Treći dan CSC – Cyber Security Conference 2025 obilježio je edukativni dio programa u organizaciji Centra za sigurniji internet, posvećen Više…

Djeca su imala priliku posjetiti Upravne poslove, gdje započinje izrada osobnih dokumenata, Operativno komunikacijski centar policije, službene prostorije I. policijske postaje Osijek s ispostavom Čepin,  prostorije za zadržavanje, službena policijska vozila

Osnovnoškolci iz Čepina i Laslova posjetili Policijsku upravu

Povodom približavanja Dana policije Policijsku upravu osječko-baranjsku posjetili su učenici 5.a razreda Osnovne škole Vladimir Nazor iz Čepina i učenici Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Cilj kampanje je promicanje zanimanja policajac/policajka među mladima te informiranje učenika o mogućnostima i prednostima rada u policiji

Kampanja “Postani policajac/policajka” u školama Osječko-baranjske županije

Pobjednički su gradovi - Vrgorac, Sveta Nedelja i Osijek - uložili u sadnju stabala doprinoseći tako smanjenju CO2, zdravijem okolišu i ugodnijem životu svojih stanovnika

Od izvora do mora: gotovo 288 tona otpada manje zahvaljujući volonterima

Podučili su srednjoškolce kako se mogu neozlijeđeni izvući iz opasnih situacija i obraniti se od napadača

[FOTO] Na satu tjelesnog odgoja srednjoškolci učili samoobranu od pripadnika Jedinice specijalne i interventne policije Osijek