Krenula druga faza popuštanja epidemioloških mjera…
Aktivira se kompletan zdravstveni sustav i djelatnosti u kojima je prisutan bliski kontakt s klijentima...
Hrvatska je danas ušla u drugu od tri faze popuštanja epidemioloških mjera koje je donijela Vlada s ciljem polaganog aktiviranja kompletnog javnog i privatnog zdravstvenog sektora i ponovnog početka rada djelatnosti u kojima je potreban blizak kontakt s klijentima.
Naravno, ništa se ne vraća na staro, već se uz poštivanje posebnih uputa aktiviraju pojedini sektori, posebice ovi ranije navedeni.
Aktiviranje zdravstvenog sustava
U sklopu postepenog aktiviranja zdravstvenog sustava, a koji je zbog cijele situacije s pandemijom koronavirusa bio usmjeren samo na zbrinjavanje hitnih pacijenata, ponovno se pokreću operativni programi i dijagnostičko-terapijski postupci koji su bili odgođeni.
Ministar zdravstva Vili Beroš također je, između ostaloga, najavio kako će liste čekanja biti ažurirane, a svi pacijenti obaviješteni o novim terminima.
Vrijeme boravka u bolnicama bit će što kraće pa se pojačava komunikacija s liječnicima kako bi se sve učinkovitije koordiniralo. Pacijenti se naručuju u točno određeno vrijeme kako se ne bi dogodilo da dođe do gužve ili čekanja ispred ordinacije, a radno vrijeme je prepolovljeno na dva dijela, od 8.00 do 20.00 sati i po potrebi vikendom.
Bliski kontakt djelatnika s klijentima
Druga mjera omogućuje i ponovno otvaranje radnji gdje se ostvaruje bliski kontakt s klijentima, poput frizera, kozmetičara, brijača, pedikera, manikera, majstora za tetoviranje, djelatnika salona za masažu i usluge fizioterapije izvan bolnica… Za njih su donesene posebne upute HZJZ-a.
Obavezno je jasno istaknuti obavijest djelatnicima i klijentima s uputama kako se ponašati. Obavezno je i postavljanje dozatora s dezinfekcijskim sredstvima te osiguravanje udaljenosti od minimalno 1,5 između klijenata koji su trenutno unutar radnje. Ostali moraju čekati vani.
foto: pixabay
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?