Kriza utječe i na poslovanje osječkog GPP-a, razmatraju ukidanje povlastica
Osijek je, trenutno, grad u kojemu putnici plaćaju najnižu cijenu javnog prijevoza, svega 9 posto putnika plaća punu cijenu dok ostalih 91 posto plaća cijenu koja je u rangu od 5 do 30 posto od stvarne cijene.
– Naše kreditno zaduženje ključni je razlog zbog kojeg se GPP nalazi u gubitku. No, drago mi je da se grad Osijek više nikada neće zaduživati na način kako su se bivše gradske uprave zaduživale, a to je da GPP vraća kredit za Grad Osijek jer zbog toga ćemo iduću godinu završiti s gubitkom od 16,7 milijuna kuna. Realno ćemo, pak, godinu završiti s operativnim gubitkom od 4 milijuna kuna, što je vrlo dobra kada ga usporedimo s ostalim gradskim tvrtkama. – izjavio je direktor GPP-a Igor Medić.
Dodatna otežavajuća okolnost je i činjenica što se dolaskom novog Zakona o plaćanju dosadašnji rok plaćanja od 90 dana skraćuje na 60 dana.
No, hoće li se cijene promijeniti, ali ne i povisiti, doznat će se tek nakon što financijska izvješća budu potpuna i nakon što Grad, kako je Bubalo istaknuo, zajedno s GPP-om razmotri sve mogućnosti.
Inače, građani Osijeka u provedenoj anketi usluge i rad GPP-a u protekloj godni ocijenili su ‘vrlo dobrim’, odnosno četvorkom. Istu ocjenu GPP je dobio i 2010. godine.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?