GOSPODARSTVO

Kruzeri se vraćaju na Dunavu, Savu i Dravu!

Trend koji je prije pandemije bilježio kontinuirani rast vraća se u velikom stilu, stvoren je novi vizualni identitet koji će dočekati goste...

    Objavljeno 22.08.2022
    Iven Jurić

    Hrvatska riječna pristališta od ovoga ljeta dobila su novi vizualni identitet, on se sastoji od šest jednakih jarbola i sedam zastava za dunavska pristaništa: Aljmaš, Batinu, Vukovar i Ilok, dravsko u Osijeku i savska pristaništa u Slavonskom Brodu i Sisku.

    Projekt je vrijedan nešto manje od 92 tisuće kuna i u potpunosti ga je financirala Hrvatska turistička zajednica, a realiziran je suradnjom nositeljice projekta Turističke zajednice Vukovarsko srijemske županije te regionalnih turističkih zajednica Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Sisačko-moslavačke i nadležnih lučkih uprava Vukovar, Osijek, Slavonski Brod i Sisak.

    Direktor HTZ-a Kristjan Staničić o projektu je rekao: „Ovom zajedničkom suradnjom cilj nam je podignuti svijest i interes turističkog sektora za područje nautičkog turizma riječnih kružnih putovanja. Zajednički vizualni identitet i njegova primjena na svih sedam riječnih pristaništa promovira i jača vidljivost i poziciju Hrvatskog Podunavlja i rijeke Save na tržištu organiziranog turističkog prometa za riječna krstarenja.”

    Riječna kružna putovanja uoči pandemije bilježila su kontinuirani rast, a ove godine taj se trend vratio. Dodatnim infrastrukturnim ulaganjima na Dunavu i Savi riječni turizam u Hrvatskoj bit će sve atraktivniji.

    Projekt je također prokomentirala Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije: „Riječ je o brzo rastućem proizvodu i tržištu unutar kojega je Hrvatsko Podunavlje zauzelo značajnu poziciju. Prema podacima Lučke uprave Vukovar za ovu godinu najavljeno je 339 pristajanja u pristaništu Vukovar i 89 u pristaništu Ilok. U Batini je najavljeno 75 pristajanja, a u Aljmašu 62, ukupno 565 najava pristajanja samo na pristaništima na Dunavu. Za usporedbu u pretpandemijskoj 2019. na Dunavu je ukupno pristalo 557 riječnih kruzera.”

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    S obzirom na veliki interes investitora, pristiglo je 56 ponuda, a četiri lokacije uz Dravu privukle su čak 45 ponuda, što potvrđuje visoku atraktivnost ovog područja grada

    Atraktivne lokacije uz Dravu: Rivijera stambenih zgrada u Osijeku

    Grad Osijek postao je atraktivna destinacija za investitore zahvaljujući prodaji zemljišta uz Dravu, koja uključuje četiri lokacije na Donjodravskoj obali. Više…

    Svi su spremni, počev od vatrogasaca kojima treba posebno zahvaliti. Od jučer je 300 pripadnika Hrvatske vojske u stalnoj pripravnosti i bit će tako do opoziva ove situacije

    Sustav obrane od poplava spreman za vrhunac vodenog vala na Dunavu

    Vrhunac vodenog vala na Dunavu kod Batine je bio tijekom noći (utorak na srijedu), no pripreme za obranu od poplava Više…

    U baranjskom naselju Batina danas su počeli radovi na rekonstrukciji nasipa Gomboš i Batina, riječ o uređenju četiri kilometra nasipa uz Dunav...

    Započela rekonstrukcija nasipa Gomboš i Batina, kraj radova do 2025. godine

    U baranjskom naselju Batina danas su počeli radovi na rekonstrukciji nasipa Gomboš i Batina u vrijednosti od 34,49 milijuna kuna Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea