ŽIVOT

Ljubitelji automobila zadovoljni: Nitko u svijetu ne nudi to što može Rimčeva Nevera

"Podaci govore sami za sebe jer Rimac Nevera postiže snagu punjenja koju u osnovi ne nudi niti jedan serijski električni auto koji je do sada testiran"

Objavljeno 01.02.2022
Ivona Amidžić

Mate Rimac je na svom profilu podijelio nekoliko snimaka koje pokazuju snage punjenja Neverine baterije, prenosi Index.

Prema dostupnim informacijama snage punjenja koje Neverin sustav podržava su trenutno najveće na svijetu. Snimke s Ionity punjača pokazale su snagu redom od 310 kW, 333 kW te nedavno 350 kW. Govorimo o snagama postignutim u trenucima kad je napunjenost baterije bila oko trećine. Pri kraju ciklusa je maksimalna snaga rapidno opala.

U svakom slučaju radi se o vrlo brzom punjenju. Prema Rimčevim riječima, punjenje od 10 do 80% trajalo je 21 minutu, uz prosječnu snagu punjenja od 260 kW. Pritom je zainteresiranom pratitelju otkrio i koliko ovakav tip brzog punjenja košta: “…baterija skladišti 120 kWh plus gubici u punjenju. Pri ovom punjenju je Ionity naplaćivao 6 kn/kWh. Dakle 120 kWh bi koštalo 720 kn.”

I tu Rimac ne staje, već u nekoliko navrata najavljuje i potvrđuje da Nevera već sada može podnijeti snagu punjenja od 500 kW. Pritom kaže da sve ovisi o tehnologiji punjača te su sada proizvođači na potezu.

Inside EVs: “Rimac Nevera rasturila Lucid i Teslu u punjenju!”

O ovome je govorio i Inside EV naglasivši kako trenutno nitko u svijetu ne nudi preko 300 kW punjenja osim Rimčeve Nevere. Skreću pozornost kako je najbolje od konkurencije stiglo do maksimalno 260 kW, a trenutno samo Lucid može do oznake od 300 kW.

Detaljno analizirajući objavljene fotografije zaključeno je:

Prosječna snaga punjenja od početka ciklusa:
x% SOC – 32% SOC: prosjek 312 kW: 26 kWh za 5 minuta
x% SOC – 62% SOC: prosjek 304 kW: 71 kWh za 14 minuta
x% SOC – 82% SOC: prosjek 260 kW: 91 kWh za 21 minutu
“Podaci govore sami za sebe jer Rimac Nevera postiže snagu punjenja koju u osnovi ne nudi niti jedan serijski električni auto koji je do sada testiran”, zaključuje Inside EVs.

foto: screenshot

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Generacije u Hrvatskoj odrastale su uz plakate crvenih superautomobila, širokih kotača i brojčanika koji završavaju na 350 km/h

Najbrži automobili koje Hrvati sanjaju – realnost ili samo plakat na zidu?

Generacije u Hrvatskoj odrastale su uz plakate crvenih superautomobila, širokih kotača i brojčanika koji završavaju na 350 km/h. Ti su Više…

Unatoč stagnaciji, i dalje zaostajemo ispod prosjeka Europske unije. Ova situacija ozbiljno utječe na sigurnost na cestama, gdje je gotovo svako šesto vozilo tehnički neispravno

Hrvati voze stare automobile, a svako šesto vozilo u Hrvatskoj je neispravno

Nakon dugo godina trend starenja hrvatskog voznog parka konačno je zaustavljen. Unatoč stagnaciji, i dalje zaostajemo ispod prosjeka Europske unije. Više…

S duljinom od 4,57 metara i razmakom od tla od čak 22 cm, Dacia Bigster jasno cilja na vozače koji traže robustan SUV prikladan i za gradske ulice i za izlete na zahtjevnije terene

Dacia Bigster – Veliki SUV uskoro na hrvatskim cestama

Dacia Bigster, novi SUV iz rumunjske tvornice automobila, privlači pažnju vozača željnih prostranog i modernog automobila po pristupačnoj cijeni. Bigster, Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

DKolektiv – organizacija za društveni razvoj poziva sve zainteresirane građane, a posebice učenike i roditelje na promotivno STEMpo događanje

Poziv građanima na sudjelovanje na STEMpo događaju u OŠ Franje Krežme

Jedna od najpoznatijih vinarija s Fruške gore, Kovačević već desetljećima postavlja standarde vrhunske kvalitete i elegancije u svijetu vina

Vinska večer s vinarijom Kovačević

Uz radionice u školama, DKolektiv će predstaviti projekt STEMpo na Prodajnoj izložbi zadrugara u OŠ Franje Krežme u Osijeku 5. studenog

Poziv učenicima svih škola na radionice STEMpo u studenom 2025.