Mala škola za velike roditelje
Program obuhvaća 8 radionica i trajat će 2 mjeseca: od 5. veljače do 26. ožujka 2019., (svakoga utorka) u vremenu od 18.00 – 20.30 sati
Mnogi roditelji složit će se da je roditeljska uloganajvažnija i najodgovornija u kojoj su se ikada našli, a da nas toj ulozi unaprijed nitko nije podučio. Učenje kako biti dobar roditelj odvijalo se ili putem vlastitog iskustva stečenim u obitelji ili spontanim upijanjem informacija iz svijeta oko nas.
Unatoč svjesnosti da je roditeljska uloga vrlo odgovorna i da za svoje dijete činimo najbolje što znamo, na neka ćemo pitanja odgovore dobiti tek u dalekoj budućnosti. Osnovni cilj naše škole je podizanje kvalitete odnosa između roditelja i djeteta.
Udruga Dokkica kreće s novim ciklusom programa „Mala škola za velike roditelje“. U sklopu radionica u ugodnoj, motivirajućoj i podržavajućoj atmosferi roditelji će dobiti konkretne alate i vještine koje im mogu pomoći u boljem razumijevanju sebe te uspostavljanju i održavanju još boljeg odnosa roditelj-dijete.
Program obuhvaća 8 radionica i trajat će 2 mjeseca: od 5. veljače do 26. ožujka 2019., (svakoga utorka) u vremenu od 18.00 – 20.30 sati (ukupno 20 sati programa) u prostorijama Udruge Dokkica u ulici Otokara Keršovanija 4.
Mjesečna članarina iznosi 250 kn, a svoje mjesto možete rezervirati putem e-maila: podrska.dokkica[at]gmail[dot]com, telefonski na 031/782-454 ili osobnim dolaskom na navedenu adresu. Prijave u tijeku do 3. veljače 2019. Broj mjesta je ograničen.
U sklopu radionica prolazit će se osam tema važnih za odgovorno roditeljstvo:
1. Što je to odgovorno roditeljstvo?
Što znači biti odgovoran roditelj i kako to postati? Koji su naši ciljevi i što želimo postići? Definiranje ciljeva
2. Kako procijeniti svoj odgojni stil?
Koji je moj, a koji je odgojni stil mog partnera? U čemu smo dobri, a što treba popraviti? Dijagnostika odgojnog stila.
3. Važnost usklađenosti odgojnih metoda
Zašto je važno slagati se oko odgojnih metoda? Što napraviti kada se ne slažemo? Kako naša djeca koriste našu zbunjenost?
4. Mala škola zahtijevanja, kritiziranja i pohvaljivanja
Zašto je važno zahtijevati? Kako konstruktivno kritizirati i kažnjavati? Što se postiže pohvaljivanjem i nagrađivanjem? Gdje je optimum?
5. Kako postići da vam dijete ne bude ni razmaženo ni previše poslušno?
Posljedice razmaženosti i pretjerane poslušnosti. Kako postići zlatnu sredinu?
Gdje se izgubila „očinska ljubav“?
6. Kako djeci postaviti granice i pri tome sačuvati živce?
Zašto su granice potrebne? Zablude o kažnjavanju. Zbog čega je riječ kazna postala problematična riječ? Što napraviti kada ne znate što napraviti?
7. Koja je formula dobrog odgoja?
Postoji li formula dobrog odgoja? Što se promijenilo u društvu i kako se to odražava na naš život i odgojni stil? Jesu li roditelji uvijek krivi?
8. Deset odgojnih zapovjedi
Ponavljanje i utvrđivanje gradiva, povratne informacije, podjela diploma, završna zabava.
Voditelji radionica su stručnjaci u području rada s djecom i roditeljima – Dubravko Franjo Šokčević, socijalni pedagog i psihoterapeut transakcijske analize te Dunja Jelinčić, dipl.soc.ped. i voditeljica socijalno-pedagoške podrške za djecu i roditelje.
Više informacija: 782 454.
FOTO: Pixabay ilustracija
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?