GOSPODARSTVO

Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca

Wine EnoGastro Vip Event

Objavljeno 10.04.2021
Darija Kovačić

Agencija RICERCA MERCATO odlučila je ne pauzirati sa svojim uspješnim eventima niti tijekom ovih izazovnih vremena te će se Wine Vip Event održati i petu godinu za redom; ove godine pod premijernim nazivom Wine Enogastro Vip Event. Cilj i namjera organizatora ostali su isti, ali kvaliteta i sadržaj edukativno-prezentacijskog događaja su se podigli na znatno još višu razinu.

Osnovni cilj ove međunarodne konferencije vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca je edukacija, podizanje kvalitete usluge i međusobno povezivanje proizvođača/ponuđača i ugostiteljsko-turističkog sektora. Prethodnih se godina ovakav kocept eventa pokazao uspješnim što potvrđuju zadovoljni gosti, izlagači, ali i stručni govornici koji su imali priliku voditi radionice na dosadašnjim eventima.

Bez obzira na otežane okolnosti s kojima se susreću organizatori raznih događanja tijekom ovog COVID-razdobolja, Dantes Begić sa svojim timom agencije RICERCA MERCATO uz puno su truda uspjeli pronaći hotele i restorane s otvorenim prostorima i terasama kako bi zadovoljili sve potebne epidemiološke mjere.

Pod sloganom “svaki tjedan, event jedan”, ovog će se lipnja održati čak pet ovih specifičnih i vrijednih događanja. Rijeka (02.06.2021.), Zadar (09.06.2021.), Poreč (17.06.2021.) i Split (23.06.2021) redom su gradovi domaćini Wine Enogastro Vip Event-a za 2021. godinu. Posljednji, peti event će se po prvi puta održati u Zagrebu, prvog dana srpnja.

Ove su godine organizatori odlučili dodatno obogatiti ponudu te će gosti moći sudjelovati u novim radionicama. Prezentacije i radionice održat će vrhunski međunarodni i hrvatski predavači, sommelieri, barmeni, Chefovi i baristi. Između edukacija, gosti će imati priliku kušati proizvode svih izlagača te će moći dogovoriti potencijalnu suradnju dok će vrhunac večeri biti tradicionalna degustacijska edukativna večera sljubljivanja hrane i vina.

Vrlo veliku važnost za hrvatski turizam imaju ovakvi projekti a to su prepoznali Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska obrtnička komora (ŽK Rijeka, Zagreb i Zadar) i Hrvatska gospodarska komora (Županijske komore Rijeka, Split i Zagreb) koji su partneri događaja, a Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske su pokrovitelji.

Foto: Dantes Begić

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Ovogodišnja tema RE-AGRO konferencije su bile pčele i pčelarstvo kao budućnost produktivnosti i stabilnosti agroekosustava

Održana ovogodišnja RE-AGRO – Konferencija o održivoj poljoprivredi

I ove godine održala se RE-AGRO – Konferencija o održivoj poljoprivredi u organizaciji Glasa Slavonije, a koja okuplja stručnjake, proizvođače Više…

Događanje je okupilo stručnjake iz gospodarstva, javnog sektora i organizacija civilnog društva koji su podijelili svoja iskustva i primjere dobre prakse u provedbi zelenih i društveno odgovornih projekata

Konferencija Green Transition 2025 – 2030: Hrvatska na putu prema zelenoj budućnosti

U sklopu konferencije Green Transition 2025 – 2030 prošlog su petka održana izlaganja i panel rasprave posvećene temama zelene tranzicije, Više…

Zelena tranzicija nije tema koja se tiče samo struke, već svih nas. Utječe na našu osobnu sigurnost i dobrobit. Pametno upravljanje resursima znači stabilnost i otpornost naše zajednice

U Krapini održana prva konferencija “Green Transition 2025 – 2030”

Prva konferencija posvećena zelenoj tranziciji i održivom poslovanju hrvatskih poduzetnika Green Transition 2025 – 2030, održana je danas u Poduzetničkom Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Program priuštivog najma usmjeren je na aktiviranje praznih stanova u državnim i privatnom vlasništvu koji bi se, uz isplatu naknade vlasnicima, davali u najam građanima

Vlada RH usvojila Program priuštivog najma – vlasnicima stanova siguran prihod, a najmoprimcima priuštiv i stabilan dom

Postoje naznake da Google, na temelju svojih „pravila o zlouporabi ugleda internetskih stranica”, lošije rangira internetske stranice i sadržaje informativnih medija i drugih izdavača

Komisija pokreće istragu o tome je li Google prekršio Akt o digitalnim tržištima lošijim rangiranjem sadržaja izdavača medijskih sadržaja u rezultatima pretraživanja

Zima uskoro stiže a gradnja ili renovacija vašeg stana/kuće bliže se kraju? Jedna od važnih odluka koje je potrebno donijeti je odabir vrste i izgleda vanjske stolarije

Jesen je prava sezona za novu vanjsku stolariju