GOSPODARSTVO

Metro postaje cage-free u svim poslovnicama diljem svijeta

Jedna od vodećih međunarodnih veleprodajnih tvrtki svojom novom globalnom politikom obvezala se na korištenje jaja isključivo iz nekaveznog uzgoja

    Objavljeno 28.02.2020
    Ivona Amidžić

    Metro Group, jedna od najvećih veleprodajnih tvrtki na svijetu, obvezala se utjecati na dobrobit životinja u svom lancu opskrbe javnom izjavom kako će jaja u ljusci i tekuća jaja nabavljati isključivo od poljoprivrednika koji koriste nekavezne sustave držanja kokoši.

    Svoje će obećanje ispuniti čak i na najizazovnijim tržištima. Njihove poslovice u zapadnoj i južnoj Europi ispunit će rok do 2022. godine, a one iz istočne Europe, uključujući Rusiju i Ukrajinu, do 2025. godine. Kao rok za korištenje isključivo cage-free jaja na preostalim tržištima, poput onog u Kini, najavili su 2027. godinu te će time njihovo cage-free poslovanje postati pravilo na globalnoj razini, što je uistinu velik korak naprijed prema svijetu bez kaveza.

    Metro je ovom odlukom postao dio velikog svjetskog trenda zbog kojeg sve više tvrtki odabire poslovanje bez kaveza. Cage-free trend pokrenula je globalna koalicija Open Wing Alliance koja okuplja preko 60 organizacija sa svih kontinenata, a u 2018-oj priključuje joj se i Udruga Pobjede koja svojom Ab ovo kampanjom ima za cilj ovaj svjetski trend dovesti i u Hrvatsku.

    U Hrvatskoj već postoje internacionalne tvrtke koje su se javno obvezale na cage-free poslovanje – Spar, Lidl, Kaufland te nam je posebno drago da se i Metro pridružio ovom popisu. Osim navedenih trgovačkih lanaca, za društveno odgovorno poslovanje ove vrste odlučili su se i mnogi najveći svjetski brendovi poput Nestle, PepsiCo, Unilever, McDonalds, Milka, Barilla, Mars, Kraft-Heinz.

    Svih deset hrvatskih Metro veleprodajnih centara, koji se nalaze u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku, uskoro će nuditi isključivo cage-free jaja.

    Metro kao velika svjetska veleprodajna tvrtka koja se fokusirala na ugostitelje i trgovce ima prijavljenu zaradu od 27,1 milijardi eura. Vjerujemo kako će ova odluka potaknuti mnoge hrvatske tvrtke koje u svome lancu nabave imaju jaja na priključivanje cage-free trendu.

    Također, iznimno nam je drago podijeliti s vama informaciju kako je i država Hrvatska, u sklopu dodjele bespovratnih sredstava u 2020-oj za ruralni razvoj, prepoznala važnost usmjeravanja domaće poljoprivrede prema alternativnom načinu držanja u proizvodnji konzumnih jaja što otvara mogućnost modernizacije te povećanja konkurentnost hrvatskih poljoprivrednih gospodarstava.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Iz trgovina se povlači čips proizvođača iz Slavonije radi spojeva za koje se procjenjuje da prisutnost u hrani može povećati rizik od teških bolesti

    Ako ste kupili ovaj čips proizvođača iz Slavonije, vratite ga!

    Trgovina METRO je objavila priopćenje “Opoziv ARO čips paprika 300g” kojim se pozivaju kupci koji su kupili ovu seriju proizvoda Više…

    U 2019. godini u Hrvatskoj je ukupno proizvedeno 68 tisuća tona jabuka, a tom se proizvodnjom bavi čak 19.210 gospodarstava

    Osječko–baranjska županija u Hrvatskoj ima najviše površina pod jabukom

    Jabuka je jedna od najzdravijih voćnih vrsta pa zato i ne čudi što nosi naziv „kraljica voća“, piše Radio Osijek. Više…

    U prva tri ovogodišnja mjeseca najviše je uvezeno sjemenskog krumpira - 8.310 tona u vrijednosti od 5,33 milijuna eura, što je količinski više nego u cijeloj 2019.

    U prva tri mjeseca 2020. uvezli smo polovicu ukupnog uvoza krumpira za cijelu 2019. godinu

    Hrvatska je u prva tri mjeseca ove godine uvezla 16.064 tone sjemenskog, mladog i kasnog krumpira vrijednog ukupno 8,03 milijuna eura, što je Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Svaki poduzetnički pothvat započinje dobrom poslovnom idejom. No, poduzetničkih ideja je bezgranično puno, a uspješne pothvate od neuspješnih dijeli – realizacija

    Od ideje do realizacije – novi besplatni seminar za poduzetnike

    Za posjetitelje je otvoren sva tri dana od 10.00 do 19.00 sati, a ponuđena im je kvalitetna oprema za lov i ribolov, kao i prezentacije ponude lovišta i ribolovnih mjesta i uvjeta, natjecanja u pripremi fiša, lovačkog čobanca i drugih jela jedinstvenih okusa, izložbe lovačkih pasa, izložbe fotografija, dakako uz bogatu eno i gastro ponudu

    [FOTO] U Gospodarskom centru OBŽ otvoren 19. Sajam lova, ribolova i turizma SALORI

    Pripreme za proslavu rođendana Portanove krenule. U tijeku je nagradna igra u kojoj jednu/jednoga od vas očekuje besplatan shopping u vrijednosti 3.000 eura!

    Uputite se u Portanovu jer je svaki vaš račun prilika za osvojiti 3000 eura!