Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije okupilo preko 450 sudionika iz Hrvatske i svijeta
Ovogodišnje natjecanje privuklo je preko 450 sudionika podijeljenih u 110 timova. Učenici osnovnih i srednjih škola te studenti sa visokoškolskih institucija natječu se u stvaranju idejnih rješenja na teme poput glagoljice, puta svile, mitologije i vodika

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, u organizaciji Fakulteta i Instituta Andizet, održava se šesto po redu Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije. Ovaj jedinstveni projekt potiče idejnost, kreativnost, kritičko razmišljanje te poduzetnički duh kod djece i mladih, okupljajući sudionike iz svih krajeva Republike Hrvatske, ali i međunarodne natjecatelje iz Italije, Poljske, Slovačke, Bosne i Hercegovine te Indije.
Ovogodišnje natjecanje privuklo je preko 450 sudionika podijeljenih u 110 timova. Učenici osnovnih i srednjih škola te studenti sa visokoškolskih institucija natječu se u stvaranju idejnih rješenja na teme poput glagoljice, puta svile, mitologije i vodika. Cilj je kroz kreativnu industriju razvijati digitalne vještine, čitalačku pismenost te osnaživati inovativnost u oblikovanju proizvoda i usluga temeljenih na kulturnim vrijednostima.
Dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Boris Crnković, istaknuo je značaj ovakvih inicijativa: „Izuzetno nam je drago da na ovaj način možemo promovirati kreativnu industriju i potaknuti učenike i studente ne kreativno promišljanje. I ove godine imali smo priliku vidjeti vrlo zanimljiva rješenja za koja vjerujemo da u konačnici mogu postati i upotrebljivi proizvodi.“
Profesorica Josipa Forjan, voditeljica natjecanja, navodi kako je izuzetno ponosna što Milenijsko natjecanje iz godine u godinu privlači ovako veliki broj natjecatelja iz svih krajeva Hrvatske, ali i međunarodne natjecatelje, a posebno joj je drago vidjeti lica koja se natječu više godina u nizu. Idejnim rješenjima natjecatelji pokazuju načine kako temeljem kulture stvoriti proizvode ili usluge kroz sektore kreativne industrije. Ove je godine više idejnih rješenja već pronašlo svoje kupce među povjerenstvom ili posjetiteljima, a profesorica Forjan istaknula je kako je ove godine, kao i prethodnih godina, Glagoljica najatraktivnija tema od četiri ponuđene te da je povjerenstvo ima doista težak zadatak izabrati najbolja kreativna rješenja.
U sklopu prvog dana natjecanja, održana je i promocija knjige Ahorion (Naklada Ljevak) autorice Jasne Horvat. Knjiga povezuje suvremene ideje s vučedolskom kulturom koja je prije 5000 godina dosegnula svoj vrhunac na području Vinkovaca i Vučedola. Promociju su obogatile urednica Nives Tomašević, pogovarateljica Marijana Češi te ravnateljica Muzeja vučedolske kulture Mirela Hutinec.
Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije još jednom potvrđuje Osijek kao središte kreativnog i kulturnog razvoja, pružajući platformu za mlade talente da oblikuju budućnost kroz inovacije.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?