Mlada dizajnerica iz Poreča Tatjana Pantoš pobjednica je Portanova Fashion Incubatora 2012.

Titulu dizajnera sezone, nagradu od 10.000 kuna i nastup na Cro-a-Porteru dvadesetpetogodišnja diplomirana dizajnerica iz Poreča osvojila je kolekcijom inspiriranom ženskim tijelom. Za isticanje siluete koristila je sjajnu umjetnu kožu čiju ženstvenost pojačava mekoća krzna, a linije tijela su dodatno naglašene crnim trakama raznih oblika.
Tatjana Pantoš iz Poreča ove je godine diplomirala na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Ima 25 godina i modu više voli u stvaralačkom nego u konzumerističkom pogledu. Ovo joj je prva kolekcija, kao i pojavljivanje na neko modno natjecanje. Na Portanova Fashion Incubatoru predstavit će kolekciju inspiriranu ženskim tijelom. Za isticanje siluete koristila je sjajnu umjetnu kožu čiju ženstvenost pojačava mekoća krzna, a linije tijela su dodatno naglašene crnim trakama raznih oblika
Dodjeljujući nagradu modni teoretičar Nenad Korkut pojasnio je kako je pobjednička kolekcija iskočila od ostale četiri prikazane te kako mu je drago da je i kod publike dobila najveći pljesak. Uz Korkuta u žiriju su sjedili modni dizajneri Lidija Pihler YUNIKU i Teo Perić te modna novinarka Selma Terlević, urednica mjesečnika Grazia.
Uz Tatjanu Pantoš za pobjedu na najstarijem domaćem natjecanju za neafirmirane modne umjetnike nadmetale su se četiri dizajnerice, Andrea Anić, Tina Spahija, Valinea Vinger i Katarina Mamić.
Više od 700 posjetitelja podjednako je uživalo u natjecateljskim i gostujućim revijama, kojima su ih počastili slavodobitnice prošle sezone Jelena Aleksić i Sonja Lamut. Obje su prikazale kolekcije koje su oduševile modne znalce na nedavno održanom 20.-om jubilarnom Cro-a-Porteru.
Sam prostor Portanova Fashion Incubatora vizualno je nastavljao ideju kampanje, koncepcijski ujedinjavajući inače suprotstavljeni par, prirodu i tehnologiju. Spajajući živo i organsko (ljudsko tijelo i bilje) s mrtvim i statičnim elementima (kablovi) utjelovila se misao o modi kao paradoksalnom fenomenu. Živi muški model omotan kabelima preko gologa tijela nastavljao je ideju iz kampanje Fashion Polarities, čije je zaštitno lice poznati model Dina Vinceković. Bijelu scenografiju dodatno je naglasio vertikalni vrt odnosno živi zid od tropskoga zelenila na početku piste.