Novi autobusni kolodvor izvrsno posluje, od otvorenja prodano 108 tisuća karata
Ipak, možda je najzadovoljnije onih desetak Osječana koji su tu pronašli radna mjesta i izvor prihoda za svoju obitelj.
– Za tehničko održavanje, čišćenje i zaštitarsku službu izabrana je zagrebačka tvrtka V grupa koja je zaposlila desetak osoba, isključivo s našeg područja. Pet je koncesionara koji koriste poslovne prostore, a iako nije realizirano bilo je ozbiljnih interesa za prostor fitness centra, koji je predviđen na katu kolodvora. – kaže Dejana Šipoš, direktorica Autobusnog kolodvora.
Ono što tišti jest prazna podzemna garaža. Iako je ondje sat vremena parkiranja tri kune, što je za kunu manje nego na parkiralištima u okolnim ulicam, tijekom dana garažu koristi samo nekoliko automobila, odnosno jednako toliko je korisnika koji su se odlučili za mjesečnu, odnosno godišnji najam parkirnog mjesta.
– Animacijski, ali i kao izraz brige, za snježnih dana garaža je bila otvorena za sve koji ondje željeli parkirati. Nadali su se da če tako potencijalni korisnici prepoznati blagodati koje pruža grijana i videonadzirana garaža. – kaže Šipoš.
Iako su već bili prozvani zbog ‘mraka’ u objektu tiijekom noći, Šipoš objašnjava kako je, u dogovoru s APP-om, posrijedi logična i štedljiva odluka.
Budući da na kolodvoru od 23 do 04 sata ne prometuju autobusi, pa nema ni putnika, rasvjeta je smanjena na minimalnu potrebnu razinu.
Autobusni kolodvor – tvrtka kći
Novi koldvor vrijedan 120 milijuna kuna izgradio je Osijek-Koteks, prema modelu javno-privatnog partnerstva. Grad je ustupio 20 tisuća četvornih metara za zemljište, a Osijek-Koteks kao privatni partner je preuzeo gradnju i gospodarenje objektom u idućih 30 godina.
Za tu namjenu Osijek-Koteks osnovao je tvrtku kći, Autobusni kolodvor, koja je zadužena za koordiniranje svoih aktivnosti u tom objektu.
Dario Kuštro – Glas Slavonije
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?