ŽIVOT

Novi hrvatski numizmatički euro set na tržištu

Kovnice i/ili središnje banke država euro područja, pa tako i Hrvatska kovnica novca, početkom godine redovno izdaju euro setove, omiljen proizvod mnogih kolekcionara diljem svijeta

Objavljeno 06.02.2025
Matija Ivanković

U Hrvatskoj kovnici novca i u 2025. godini nastavlja se proizvodnja optjecajnih kovanica za opskrbu građana i tvrtki. No, osim optjecajnih, u suradnji s Hrvatskom narodnom bankom, u pripremi su i nove atraktivne serije izdanja numizmatičkih eurokovanica.

Kovnice i/ili središnje banke država euro područja, pa tako i Hrvatska kovnica novca, početkom godine redovno izdaju euro setove, omiljen proizvod mnogih kolekcionara diljem svijeta. Prvi Euro set Dubrovnik 2023 i prošlogodišnji Euro set Pula 2024 izazvali su velik interes, kako na domaćem, tako i na stranom tržištu.

Vođena tim Hrvatska kovnica novca je i ove godine na svjetskom sajmu novca u Berlinu predstavila novi službeni komplet optjecajnoga kovanog novca eura i euro centi, Euro set Karlovac 2025 u kvaliteti otkova kovnički sjaj. Euro set Karlovac 2025. sadrži apoene optjecajnog kovanog novca eura i euro centa s godinom kovanja 2025., pružajući svima priliku posjedovati iznimne kovanice.

Euro set Karlovac 2025. u kvaliteti otkova kovnički sjaj

Euro set Karlovac 2025. u kvaliteti otkova kovnički sjaj

Euro set 2025 predstavlja Karlovac, grad poznat kao „grad na četiri rijeke“. Osnovan je 1579. godine kao vojno uporište prema nalogu nadvojvode Karla Habsburškoga, koji je grad smatrao vrlo važnom točkom u obrani regije od stalnih prijetnji Osmanskoga Carstva. Tlocrtom oblika pravilne šesterokrake zvijezde idealan je primjer fortifikacijskoga graditeljstva iz razdoblja renesanse. Danas je Karlovac poznat po mnogim kupalištima, parkovima te ponajviše dvorcu Dubovac, tvrđavi koja datira još iz 13. stoljeća, koja je tek za vladavine obitelji Frankopan pretvorena u pravi renesansni dvorac s gotičkim elementima.

Euro set Karlovac 2025. u kvaliteti otkova kovnički sjaj dostupan za kupovinu putem web trgovine od 6. veljače.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Blagdani su idealno vrijeme za darivanje poklona koji imaju trajnu vrijednost i osobnu priču. Sve više ljudi pritom odustaje od uobičajenih darova te bira one koji nose simboliku, eleganciju i dugovječnost – poput proizvoda od plemenitih metala

Ideje za božićne poklone: kako pronaći dar koji zaista znači

Blagdani su idealno vrijeme za darivanje poklona koji imaju trajnu vrijednost i osobnu priču. Sve više ljudi pritom odustaje od Više…

Numizmatičko izdanje „Hrvatski hladnokrvnjak“, treće iz serije „Autohtona Hrvatska“, bit će dostupno za prodaju od 23. listopada 2025. godine

Novo numizmatičko izdanje iz serije “Autohtona Hrvatska”– “Hrvatski hladnokrvnjak”

Hrvatska narodna banka, u suradnji s Hrvatskom kovnicom novca, izdaje novo numizmatičko izdanje posvećeno autohtonoj hrvatskoj konjskoj pasmini – Hrvatskom Više…

Hrvatska narodna banka u suradnji s Hrvatskom kovnicom novca izdaje novo numizmatičko izdanje posvećeno jednoj od najvažnijih ličnosti u povijesti hrvatske znanosti, industrije i tehnologije – Slavoljubu Penkali

Nove kovanice s likom Slavoljuba Penkale – izumitelja koji je olovkom promijenio svijet

Nove kovanice s likom Slavoljuba Penkale – izumitelja koji je olovkom promijenio svijet Hrvatska narodna banka u suradnji s Hrvatskom Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?