Novost iz GPP-a je digitalizacija Butre
U budućnosti, više nije potreban dolazak na prodajno mjesto radi produženja mjesečne karte...
“Projekti koje smo najavljivali polako se ostvaruju, u javnom prijevozu nema problema, pandemiji i vremenskim neprilikama usprkos, a novost je – digitalizacija Butre”, rekla je u program Radio Osijeka voditeljica marketinga Sanja Mršo.
“Svim korisnicima javnog prijevoza u Osijeku, koji su do sada mogli obavljati nadopune svojih kartica na prodajnim mjestima Tiska, od početka veljače omogućeno je da svoje fizičke mjesečne Butra kartice digitaliziraju, odnosno prebace u aplikaciju Smartica na svojim mobilnim uređajima. Naime, aplikaciju Smartica već neko vrijeme koristi veliki broj korisnika javnog prijevoza u Osijeku i to za jednokratne i dnevne karte. Od sada Smartica podržava i mjesečne Butra kartice te će svakodnevno korištenje javnog prijevoza biti omogućeno prijavom na ulaznom validatoru mobilnim uređajem, umjesto dosadašnjom fizičkom personaliziranom Butra karticom.
Dolaskom na prodajno mjesto GPP-a (isključivo Pothodnik), korisnik javnog prijevoza izražava namjeru za digitalizacijom svoje mjesečne Butre, te isto i obavlja kroz nekoliko jednostavnih koraka.
U budućnosti, više nije potreban dolazak na prodajno mjesto radi produženja mjesečne karte, već korisnik isto obavlja online kroz aplikaciju Smartica, kartičnim plaćanjem”, pojasnila je Sanja Mršo.
“Za sada imamo dovoljno kapaciteta za prijevoz svih putnika, ali situacija bi se mogla pronijeniti ukoliko u škole krenu svi srednjoškolci, jer postoje epidemiološka ograničenja”, kaže voditeljica Mršo te dodaje da jučerašnji snijeg nije ugrozio normalno odvijanje prometa, a i stajališta su očišćena na vrijeme.
Upute i korake možete pogledati ovdje.
foto: screenshot
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?