OBŽ – Kako postati uspješniji u poslovanju?
Osječko-baranjska županija poziva sve poduzetnike i one koji su uključeni u poduzetnički svijet da se prijave na novi ciklus besplatne edukacije...
Osječko-baranjska županija pokrenula je novi ciklus besplatnih edukacija za poduzetnike i one koji su uključeni u poslovni svijet i koji žele razvijati svoja znanja i poslovne vještine, unaprijediti pristup poslu i poslovnoj organizaciji te ostvariti bolje rezultate poslovanja.
Prvi seminar nosit će naziv Kako doći tamo gdje bi željeli biti? Osnove strateškog promišljanja i upravljanja organizacijom/poduzećem.
Cilj svakog poduzeća je ostvariti profit, ali u promišljanju kako ga ostvariti treba voditi računa o brojnim čimbenicima, koji utječu na mogućnost ostvarenja profita. Jedan od tih čimbenika je okruženje. Stoga, uspjeh organizacije ovisi o dobrom poznavanju okruženja u kojem organizacija posluje, jer ono definira mogućnosti razvoja svake organizacije.
Na neke čimbenike okruženja možemo, a ne neke ne možemo utjecati, ali ih moramo poznavati i prilagoditi im se. Ujedno, to je jedan od glavnih koraka u strateškom upravljanju i promišljanju. Gdje smo sada, gdje želimo biti i kako tamo doći, temeljna su strateška pitanja, ali su ujedno i pitanja na koje svaki poduzetnik treba moći odgovoriti ako želi uspješno i dugoročno poslovati.
Seminar će se održati 30. rujna u Velikoj vijećnici OBŽ-a, Županijska 4, s početkom u 10 sati, a predviđeno trajanje je do 13 sati. Predavač će biti prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka s Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Za sudjelovanje je potrebno ispuniti obrazac koji možete naći na stranici Županije, a trebate ga popuniti najkasnije do 28. rujna!
Iduća predavanja bit će:
14. listopada 2022. godine
- Kako vezati kupce uz svoje proizvode ili kako razviti paket proizvod-usluga?
28. listopada 2022. godine
- X, Y, Z i Alfa generacije – gdje se skrivaju na internetu i kako ih pronaći!
Foto: obz.hr
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?