ŽIVOT

Od zaboravljenog nakita do korisne gotovine: tko i zašto prodaje zlato?

Svakog mjeseca usluge ove tvrtke koristi više od 10.000 klijenata na osamdesetak lokacija diljem zemlje. Zanimalo nas je tko je prosječan klijent odnosno korisnik usluge otkupa i prodaje zlata. Prodaju li zlatne predmete češće muškarci ili žene, stariji ili mlađi, kakvog su materijalnog statusa?

Objavljeno 28.05.2021
Petar Tauković

Pojavom poslovnica za otkup zlata prije desetak godina, javnost nije imala jasnu sliku o kakvoj se to točno djelatnosti radi. Sve je još  bilo novo i nepoznato – ljudi nisu znali koji se sve zlatni predmeti mogu prodati, što spada pod lom zlato, kakva je procedura kod otkupa ili zamjene zlata, kako se procjenjuje kvalitete i formira cijena otkupa… Pojavio se vrlo veliki broj tvrtki koje su nudile ovu uslugu i otkupljivačnice su nicale „kao gljive poslije kiše”. S vremenom se tržište stabiliziralo i ostale su one tvrtke koje su profesionalnom uslugom zadobile povjerenje brojnih građana.

Jedna od takvih tvrtki je Auro Domus, prvi lanac za otkup i prodaju zlata i najveća kompanija u trgovanju plemenitim metalima u Hrvatskoj.

Svakog mjeseca usluge ove tvrtke koristi više od 10.000 klijenata na osamdesetak lokacija diljem zemlje. Zanimalo nas je tko je prosječan klijent odnosno korisnik usluge otkupa i prodaje zlata. Prodaju li zlatne predmete češće muškarci ili žene, stariji ili mlađi, kakvog su materijalnog statusa?

Naši su klijenti vrlo raznoliki i teško je odrediti jednog prosječnog korisnika” odgovaraju iz Auro Domusa. „Podjednak broj muškaraca i žena dolazi u naše poslovnice, kao što ima i ljudi različite dobi – mlađih, srednje dobi ali i onih starijih. Jedini je uvjet da su punoljetni. Govoreći o materijalnom statusu, također se radi o širokom rasponu: ima onih koje je materijalna situacija navela da prodaju zlato i time zatvore neki dug odnosno financijski si olakšaju određeno razdoblje svog života, dok ima i dobrostojećih ljudi” ističu. Zaključujemo da takvi korisnici naprosto uviđaju priliku da iskoriste stari ili oštećeni nakit odnosno zlatne predmete koje posjeduju a ne koriste, kako bi dobili gotovinu kojom mogu odmah raspolagati i iskoristiti je na pametniji način. Bilo to ulaganje, štednja ili jednostavno kupovina nečega po svom „guštu”.

Važno je spomenuti kako je procjena zlata u Auro Domus-ovim poslovnicama besplatna i ništa ne obavezuje na prodaju. „Ljudi često dođu samo na procjenu nakita, ali zadovoljni ponuđenim iznosom odlučuju ga odmah i prodati.” – naglašavaju te dodaju: „Mnogi nam se klijenti, zadovoljni uslugom te dobivenom isplatom, ponovno vraćaju i donose dodatne količine zlatnog nakita na otkup”.

Za mnoge je stanovnike Hrvatske ovo najbolji način za brz i jednostavan dolazak do gotovine. Razgranata mreža poslovnica Auro Domusa olakšava prodaju zlata svojim klijentima otvarajući im novu perspektivu, smanjujući potrebu za zaduživanjima i ulaskom u dubiozne kreditne aranžmane.

Skoro svatko posjeduje komad lom zlata koji mu kod kuće stoji neiskorišten, dok uz sustav otkupa poput ovoga u Auro Domusu, on može postati visoko monetizirana vrijednost. Pojava i etabliranje ovakvih  profesionalnih otkupljivača zlata tako predstavlja dobitnu situaciju i za tvrtku i za građane.

Auro Domus svoje poslovnice ima i u Osijeku, na adresi Županijska ulica 12.

Zbog velikog interesa građana, Auro Domus ima i besplatni info-telefon, pa se sve informacije mogu dobiti pozivom na 0800 73 72.

Auro Domus Osijek

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

U potrazi za savršenim darom, sve više težimo vječnosti – poklonu koji će ostati dragocjena uspomena

Znamo koji poklon će obilježiti sezonu proljetnih svečanosti

Proljeće je pred vratima, a s njim i bogata sezona svečanosti – od krštenja, prvih pričesti i krizmi, do vjenčanja Više…

Hrvatsku i Plesni klub "Bolero" predstavljali su u karipskim plesovima (Salsa, Bachata, Merengue) te ostvarili izuzetne rezultate

Plesni klub “Bolero” ostvaro fantastične rezultate na Svjetskom kup u umjetničkim karipskim plesovima i Svjetskom prvenstvu u latinsko – američkim plesovima

WADF (World Artistic Dance Federation) Svjetski kup u umjetničkim karipskim plesovima i Svjetsko prvenstvo u latinsko – američkim plesovima održalo Više…

Konferencija je okupila vodeće stručnjake iz područja plemenitih metala, te je pružila platformu za razmjenu najnovijih spoznaja i trendova iz ove industrije

Hrvatska kovnica novca na prestižnoj CROGOLD 2025 konferenciji o zlatu

Hrvatska kovnica novca s ponosom je sudjelovala i ove godine na CROGOLD konferenciji o zlatu koja se održala u Zagrebu. Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Ovaj mirni skup odgovor je na okupljanja pripadnika Marijine bojne, koji na trgovima diljem Hrvatske mole za očuvanje patrijarhata i "duhovnog autoriteta muškaraca u obitelji", kažu iz udruge Adela

Udruga Adela: Tiha misa – otpor patrijarhalnim porukama

Svjetski trendovi u medicinskoj i wellness industriji polako osvajaju i naše tržište. Najpopularniji pojam u prvoj polovici ove godine je definitivno 'longevity' o kojemu se sve više govori.

Da li je hipoksijski trening budući fitness trend?

Traže se doktori medicine, pravnici, ekonomisti, psiholozi, inženjeri i drugi stručnjaci — prijave otvorene do 18. srpnja ili 30 dana od objave

Ministarstvo obrane raspisalo natječaj za prijam 46 časnika u Oružane snage RH