ŽIVOT

Održano je četvrto izdanje Financijske akademije

Cilj ovog edukativnog projekta bio je povećati financijsku pismenost mladih te ih educirati o aktualnim trendovima i izazovima s kojima se suočava financijski sektor

Objavljeno 16.12.2024
Matija Ivanković

U petak, 13. prosinca 2024., na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održano je četvrto izdanje Financijske akademije, u organizaciji Hrvatske akademske zajednice na Ekonomskom fakultetu. Cilj ovog edukativnog projekta bio je povećati financijsku pismenost mladih te ih educirati o aktualnim trendovima i izazovima s kojima se suočava financijski sektor.

Puna kongresna dvorana bila je jasan pokazatelj velikog interesa sudionika za teme iz ekonomije i financija. U dinamičnom svijetu financija, gdje se tradicionalni modeli svakodnevno susreću s izazovima novih tehnologija, znanje postaje najvrjednija valuta, a sudionici su toga u potpunosti svjesni.

Konferencija je započela službenim otvaranjem, tijekom kojeg su se okupljenima s nekoliko uvodnih riječi obratili nacionalni predsjednik HAZ-a, Karlo Kolesar i izv. prof. dr. sc. Jakša Krišto. Oba su izrazila zadovoljstvo velikim odazivom studenata i naglasili da se nadaju nastavku ovog pozitivnog trenda u budućnosti.

Uslijedilo je prvo predavanje na temu “Aktualni trendovi i izazovi u financijskom sektoru RH”, koje je održala ravnateljica Uprave za gospodarstvo i financijski sustav, Ana Zorić. Sudionici su saznali o ključnim promjenama i izazovima u domaćem financijskom sektoru, a predavačica je naglasila pozitivan trend u Hrvatskoj poput rasta kreditnog rejtinga zemlje.

Prvi panel, pod nazivom “Tradicionalne vs. decentralizirane financije”, okupio je stručnjake iz financijskog sektora poput Damira Čauševića (suosnivač Money Motion i predsjednik uprave Monri Payments), Igora Gržalje (suosnivač Money Motion i CEO ASEE Croatia) i Nikole Škorića (suosnivač Money Motion i CEO Electrocoin). Panel je moderirao Damir Čaušević, koji je potaknuo raspravu o prednostima novih pristupa u financijama, inovacijama u decentraliziranim financijama i izazovima u implementaciji novih tehnologija.

Prije pauze, uslijedilo je predavanje Martine Dalić, predsjednice uprave Podravke, na temu “Upravljanje velikim korporacijama”. Predavanje je bilo iznimno inspirativno jer je sudionicima pružilo uvid u složene strategije i izazove s kojima se susreću menadžeri u vodećim hrvatskim tvrtkama. Mnogi su, naime, do tada smatrali da je Podravka isključivo prehrambena tvrtka, no Martina Dalić je tijekom predavanja jasno pokazala širinu poslovanja, ukazujući na to da tvrtka uključuje mnogo šire aktivnosti.

Popodnevni dio konferencije obilježila su još četiri ključna segmenta. Prvo je uslijedilo predavanje Marka Bogdana, voditelja prodaje u Geniusu, InterCapital Asset Managementu, o globalnim i europskim trendovima investiranja koje je pružilo dublji uvid u suvremene investicijske strategije.
Potom su uslijedila dva panela. Prvi panel, “Aktualna porezna reforma”, obuhvatio je analizu hrvatskog poreznog sustava, a u njemu su sudjelovali Nika Šimurina (redovita profesorica na Katedri za financije na EFZG-u) i Hrvoje Jelić (glavni partner u PwC-u Hrvatska i PwC-u Slovenija) te ga je moderirala doc. dr. sc. Antonija Buljan.

Panele smo zaključili s panelom “Pametna mirovinska strategija”, u kojem su sudjelovali Marina Dubravčić, financijski konzultant – FINPRO MD i Goran Zjalić, voditelj prodaje u Raiffeisen društvu za upravljanje obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima, a moderirala ga je izv. prof. dr. sc. Dajana Barbić. Panelisti su naglasili važnost pravovremenog razmišljanja o mirovinskoj štednji, napominjući da je najbolje vrijeme za početak bilo prije 20 godina, a da je jedino drugo prihvatljivo vrijeme – sada!

Konferencija je zaključena predavanjem Sandra Kraljevića (vlasnik tvrtke MindLab d.o.o.) na temu “Psihologija upravljanja osobnom imovinom”, koje je obuhvatilo razumijevanje emocionalnih postupaka naspram racionalnih u donošenju odluka, s ciljem boljeg razvoja financijske odgovornosti. Zasluge za odličnu organizaciju konferencije pripadaju timu pod vodstvom Tea Čopa, koji je osigurao kvalitetu događanja višu nego ikad do sada.

“Zahvaljujemo svim predavačima, panelistima, organizatorima i sponzorima na trudu, zalaganju i pomoći u kreaciji i realizaciji ovog uspješnog projekta. Veselimo se idućem izdanju”, izjavili su organizatori

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku jučer je održan Orqa Hackathon: Dual Identity Challenge, događaj koji je okupio više od 50 Više…

Sudjelovanje na EFOS Business Forumu posjetiteljima pruža priliku da postanu dio ključnih dijaloga o razvoju poduzetništva uz mentorsku podršku, razmijene iskustva s poduzetnicima i mentorima iz prakse te uspostave nove poslovne kontakte

Treći EFOS Business Forum “Poduzetnici u dijalogu – učenje i rast kroz mentorstvo”

Forum je organiziran u suradnji s Klubom poduzetnika seniora SENTOR, a okuplja iskusne poduzetnike, mentore i predstavnike poslovne zajednice s Više…

U konkurenciji timova iz više zemalja, studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu

Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku osvojile prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Digitalnog inovacijskog inkubatora

U sklopu kolegija Marketinška studija slučaja, koji se izvodi na drugoj godini diplomskog studija smjera marketing pod vodstvom prof. dr. Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?