ŽIVOT

Održano je četvrto izdanje Financijske akademije

Cilj ovog edukativnog projekta bio je povećati financijsku pismenost mladih te ih educirati o aktualnim trendovima i izazovima s kojima se suočava financijski sektor

Objavljeno 16.12.2024
Matija Ivanković

U petak, 13. prosinca 2024., na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održano je četvrto izdanje Financijske akademije, u organizaciji Hrvatske akademske zajednice na Ekonomskom fakultetu. Cilj ovog edukativnog projekta bio je povećati financijsku pismenost mladih te ih educirati o aktualnim trendovima i izazovima s kojima se suočava financijski sektor.

Puna kongresna dvorana bila je jasan pokazatelj velikog interesa sudionika za teme iz ekonomije i financija. U dinamičnom svijetu financija, gdje se tradicionalni modeli svakodnevno susreću s izazovima novih tehnologija, znanje postaje najvrjednija valuta, a sudionici su toga u potpunosti svjesni.

Konferencija je započela službenim otvaranjem, tijekom kojeg su se okupljenima s nekoliko uvodnih riječi obratili nacionalni predsjednik HAZ-a, Karlo Kolesar i izv. prof. dr. sc. Jakša Krišto. Oba su izrazila zadovoljstvo velikim odazivom studenata i naglasili da se nadaju nastavku ovog pozitivnog trenda u budućnosti.

Uslijedilo je prvo predavanje na temu “Aktualni trendovi i izazovi u financijskom sektoru RH”, koje je održala ravnateljica Uprave za gospodarstvo i financijski sustav, Ana Zorić. Sudionici su saznali o ključnim promjenama i izazovima u domaćem financijskom sektoru, a predavačica je naglasila pozitivan trend u Hrvatskoj poput rasta kreditnog rejtinga zemlje.

Prvi panel, pod nazivom “Tradicionalne vs. decentralizirane financije”, okupio je stručnjake iz financijskog sektora poput Damira Čauševića (suosnivač Money Motion i predsjednik uprave Monri Payments), Igora Gržalje (suosnivač Money Motion i CEO ASEE Croatia) i Nikole Škorića (suosnivač Money Motion i CEO Electrocoin). Panel je moderirao Damir Čaušević, koji je potaknuo raspravu o prednostima novih pristupa u financijama, inovacijama u decentraliziranim financijama i izazovima u implementaciji novih tehnologija.

Prije pauze, uslijedilo je predavanje Martine Dalić, predsjednice uprave Podravke, na temu “Upravljanje velikim korporacijama”. Predavanje je bilo iznimno inspirativno jer je sudionicima pružilo uvid u složene strategije i izazove s kojima se susreću menadžeri u vodećim hrvatskim tvrtkama. Mnogi su, naime, do tada smatrali da je Podravka isključivo prehrambena tvrtka, no Martina Dalić je tijekom predavanja jasno pokazala širinu poslovanja, ukazujući na to da tvrtka uključuje mnogo šire aktivnosti.

Popodnevni dio konferencije obilježila su još četiri ključna segmenta. Prvo je uslijedilo predavanje Marka Bogdana, voditelja prodaje u Geniusu, InterCapital Asset Managementu, o globalnim i europskim trendovima investiranja koje je pružilo dublji uvid u suvremene investicijske strategije.
Potom su uslijedila dva panela. Prvi panel, “Aktualna porezna reforma”, obuhvatio je analizu hrvatskog poreznog sustava, a u njemu su sudjelovali Nika Šimurina (redovita profesorica na Katedri za financije na EFZG-u) i Hrvoje Jelić (glavni partner u PwC-u Hrvatska i PwC-u Slovenija) te ga je moderirala doc. dr. sc. Antonija Buljan.

Panele smo zaključili s panelom “Pametna mirovinska strategija”, u kojem su sudjelovali Marina Dubravčić, financijski konzultant – FINPRO MD i Goran Zjalić, voditelj prodaje u Raiffeisen društvu za upravljanje obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima, a moderirala ga je izv. prof. dr. sc. Dajana Barbić. Panelisti su naglasili važnost pravovremenog razmišljanja o mirovinskoj štednji, napominjući da je najbolje vrijeme za početak bilo prije 20 godina, a da je jedino drugo prihvatljivo vrijeme – sada!

Konferencija je zaključena predavanjem Sandra Kraljevića (vlasnik tvrtke MindLab d.o.o.) na temu “Psihologija upravljanja osobnom imovinom”, koje je obuhvatilo razumijevanje emocionalnih postupaka naspram racionalnih u donošenju odluka, s ciljem boljeg razvoja financijske odgovornosti. Zasluge za odličnu organizaciju konferencije pripadaju timu pod vodstvom Tea Čopa, koji je osigurao kvalitetu događanja višu nego ikad do sada.

“Zahvaljujemo svim predavačima, panelistima, organizatorima i sponzorima na trudu, zalaganju i pomoći u kreaciji i realizaciji ovog uspješnog projekta. Veselimo se idućem izdanju”, izjavili su organizatori

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

U konkurenciji timova iz više zemalja, studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu

Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku osvojile prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Digitalnog inovacijskog inkubatora

U sklopu kolegija Marketinška studija slučaja, koji se izvodi na drugoj godini diplomskog studija smjera marketing pod vodstvom prof. dr. Više…

LEAPin je besplatni jednodnevni događaj koji donosi inspirativna predavanja, interaktivne radionice i panel rasprave s vodećim stručnjacima iz raznih industrija

LEAPin konferencija stiže u Osijek – besplatan događaj koji spaja poduzetništvo, inovacije i interaktivne radionice

Osijek će 20. svibnja postati središte mladih poduzetnika, kreativaca i budućih lidera jer na Ekonomski fakultet stiže LEAPin konferencija, besplatni Više…

U izvješću evaluacijskog tima posebno su istaknuti EFOS-ova usmjerenost na tržišne potrebe, održivost, digitalnu transformaciju i snažna povezanost s poslovnim sektorom

Ekonomski fakultet u Osijeku ostvario prestižnu međunarodnu CEEMAN akreditaciju

Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS), sastavnica Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, uspješno je završio zahtjevan proces međunarodne re-akreditacije CEEMAN IQA (International Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Tijekom proteklog mjeseca plesači su sudjelovali na međunarodnom natjecanju u Zagrebu, gdje su, unatoč velikoj i snažnoj konkurenciji, osvojili dvije srebrne i dvije brončane medalje

Uspješna sezona plesnog studija Wings ispunjena medaljama, novim iskustvima i velikim izazovima

Kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o važnosti osobne sigurnosti i odgovornog ponašanja tijekom boravka na moru, u prirodi, na putovanjima i u svakodnevnim situacijama koje su česte ljeti

Kampanja “Odgovorno ljetovanje” – informativna podrška građanima i turistima za sigurnije ljeto

Novo središte vatrogasaca nije samo administrativni punkt – to je operativno i edukacijsko čvorište za jedan od najvažnijih sustava zaštite i spašavanja na području županije

Vatrogasna zajednica Osječko-baranjske županije dobila novi ured u Osijeku – sustav od 10.000 članova spreman za sve izazove